Pedagoški vid vrednovanja i ocjenjivanja učenika (CROSBI ID 43376)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Matijević, Milan
hrvatski
Pedagoški vid vrednovanja i ocjenjivanja učenika
Ključne riječi u ovom radu su: vrednovanje, praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje. Praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje su uži pojmovi od pojma VREDNOVANJE. U ovom tekstu objašnjena je priroda i odnos ovih važnih poslova koje obavljaju nastavnici, a koji su važna varijabla u nastavnim i školskim kurikulumima te u ukupnom razredno-nastavnom i školskom ozračju. Autor je pokušao konkretizirati školske ocjene za iskazivanje učenikovih postignuća te ocjene za ponašanje. Objašnjene su i sintagme koje označavaju globalni pedagoški koncept obveznog školovaja: pedagogija uspjeha za sve i didaktički ugovor. U prilogu autor navodi i objašnajva 15 preporuka (smjernica) za ocjenjivanje učenika u školi. Posebna pozornost posvećena je problematiziranju kompetitivnosti škole, odnosno nastojanja da se svakodnevno pronalazi i ističe tko je u nečemu najbolji. Takvu školu vole samo oni učenici koji svakodnevno pobjeđuju, odnosno koji svakodnevno dobivaju odlične ocjene. Upozorava se na problem nastojanja da se jedinstvenim pravilnikom o ocjenjivanju regulira taj posao u svim razredima i nastavnim predmetima osnovne i srednje škole.
pedagogija, osnovna škola, obvezno školovanje, vrednovanje, ocjenjivanje
nije evidentirano
engleski
Pedagogical aspect of evaluating and assessing students
nije evidentirano
pedagogy, education, basic school, evaluation, assessment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
241-251.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pravno-pedagoški priručnik za osnovne i srednje škole
Drandić, Boris
Zagreb: Znamen
2011.
978-953-6006-39-1