Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoški vid vrednovanja i ocjenjivanja učenika (CROSBI ID 43376)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Matijević, Milan Pedagoški vid vrednovanja i ocjenjivanja učenika // Pravno-pedagoški priručnik za osnovne i srednje škole / Drandić, Boris (ur.). Zagreb: Znamen, 2011. str. 241-251

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Pedagoški vid vrednovanja i ocjenjivanja učenika

Ključne riječi u ovom radu su: vrednovanje, praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje. Praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje su uži pojmovi od pojma VREDNOVANJE. U ovom tekstu objašnjena je priroda i odnos ovih važnih poslova koje obavljaju nastavnici, a koji su važna varijabla u nastavnim i školskim kurikulumima te u ukupnom razredno-nastavnom i školskom ozračju. Autor je pokušao konkretizirati školske ocjene za iskazivanje učenikovih postignuća te ocjene za ponašanje. Objašnjene su i sintagme koje označavaju globalni pedagoški koncept obveznog školovaja: pedagogija uspjeha za sve i didaktički ugovor. U prilogu autor navodi i objašnajva 15 preporuka (smjernica) za ocjenjivanje učenika u školi. Posebna pozornost posvećena je problematiziranju kompetitivnosti škole, odnosno nastojanja da se svakodnevno pronalazi i ističe tko je u nečemu najbolji. Takvu školu vole samo oni učenici koji svakodnevno pobjeđuju, odnosno koji svakodnevno dobivaju odlične ocjene. Upozorava se na problem nastojanja da se jedinstvenim pravilnikom o ocjenjivanju regulira taj posao u svim razredima i nastavnim predmetima osnovne i srednje škole.

pedagogija, osnovna škola, obvezno školovanje, vrednovanje, ocjenjivanje

nije evidentirano

engleski

Pedagogical aspect of evaluating and assessing students

nije evidentirano

pedagogy, education, basic school, evaluation, assessment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

241-251.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pravno-pedagoški priručnik za osnovne i srednje škole

Drandić, Boris

Zagreb: Znamen

2011.

978-953-6006-39-1

Povezanost rada

Pedagogija