Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stabilna obitelj i poželjno roditeljstvo u kaotičnom svijetu – (moguća) stvarnost ili iluzija? (Imaju li perspektivu i/ili alternativu?) (CROSBI ID 43380)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Ljubetić, Maja Stabilna obitelj i poželjno roditeljstvo u kaotičnom svijetu – (moguća) stvarnost ili iluzija? (Imaju li perspektivu i/ili alternativu?) // Nove paradigme ranoga odgoja / Maleš, Dubravka (ur.). Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 67-96

Podaci o odgovornosti

Ljubetić, Maja

hrvatski

Stabilna obitelj i poželjno roditeljstvo u kaotičnom svijetu – (moguća) stvarnost ili iluzija? (Imaju li perspektivu i/ili alternativu?)

U radu se obrađuje pitanje položaja obitelji i roditeljstva u društvu izloženom stalnim promjenama i izazovima i pokušava ponuditi odgovore na temeljna pitanja: koga i za što odgajati i obrazovati. Posebno se naglašava pitanje osobne i društvene odgovornosti u postizanju cilja: stabilne obitelji i poželjnog roditeljstva. Nudeći i obrazlažući koncepciju 5 O – očekivanja, odgovornost, odnosi, obitelj, obrazovanje – autorica zaključuje da su stabilna obitelj i poželjno roditeljstvo moguća stvarnost koja ima perspektivu, ali ne i alternativu.

društvo, očekivanja, odgovornost, odnosi, obitelj, obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Family stability and desirable parenting in a chaotic world – a (possible) reality or an illusion? (Do they offer bright prospects and/or an alternative?)

nije evidentirano

society, expectations, responsibility, relationships, family, education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

67-96.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nove paradigme ranoga odgoja

Maleš, Dubravka

Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2011.

978-953-175-394-4

Povezanost rada

Pedagogija