Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Semiotički marketing Konstantina Ćirila Filozofa: glagoljičko prezentiranje kršćanstva kao preteča suvremenog semiotičkog marketinga (CROSBI ID 171970)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Horvat, Jasna ; Tomašević, Nives ; Lendić, Slaven Semiotički marketing Konstantina Ćirila Filozofa: glagoljičko prezentiranje kršćanstva kao preteča suvremenog semiotičkog marketinga // Libellarium, 2 (2009), 2; 161-180

Podaci o odgovornosti

Horvat, Jasna ; Tomašević, Nives ; Lendić, Slaven

hrvatski

Semiotički marketing Konstantina Ćirila Filozofa: glagoljičko prezentiranje kršćanstva kao preteča suvremenog semiotičkog marketinga

Cilj je rada, polazeći od teorijskog pristupa Davida G. Micka, Jamesa E. Burroughsa, Patricka Hetzela i Mary Y. Brannen (2004), istražiti jesu li teorije semiotičkog marketinga primjenjive u srednjovjekovnom kontekstu, tj. može li se reći da je Konstantin Ćiril Filozof u 9. stoljeću primijenio semiotički marketing pri kreiranju i promicanju glagoljskog pisma odnosno ideje kršćanstva. Autori ukratko podsjećaju na razvoj semiotike i navode važnije teorije o semiotičkom marketingu, osvrću se na nekoliko teorija o postanku glagoljičkog pisma te potom primjenjuju navedene teorije na glagoljičke grafeme i pismovni sustav u cijelosti. Životopis Konstantina Ćirila Filozofa nameće pretpostavku da se njegova misija odlikuje poštivanjem svih pravila marketinške komunikacije - izgradnjom glagoljičkog pisma Konstantin Ćiril Filozof promicao je ideju kršćanstva ugrađenu u vizualni identitet svakog pojedinačnog znaka (i svih znakova poredanih u azbučni niz) gotovo „slijedeći“ ili, bolje rečeno, anticipirajući naputke danas priznate teorije o pravilima učinkovite marketinške komunikacije. Autori postavljaju hipotezu da su glagoljička slova (grafemi) snažni proizvoljni znakovi čiju je proizvoljnost Konstantin Ćiril kodirao u smjeru ostvarenja ciljeva svoje misije.

glagoljica; semiotički marketing; Konstantin Ćiril Filozof; komunikacijska poruka; logo

nije evidentirano

engleski

Marketing Semiotics by Constantine Cyril the Philosopher: Glagolitic presentation of Christianity as a forerunner of contemporary marketing semiotics

nije evidentirano

Glagolitic script; marketing semiotics; Constantine Cyril the Philosopher; communication message; logo

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2009.

161-180

objavljeno

1846-8527

1846-9213

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija

Poveznice