Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi pristup istraživanju kulture vrtića (CROSBI ID 43412)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vujičić, Lidija Novi pristup istraživanju kulture vrtića // Nove paradigme ranog odgoja / Maleš, Dubravka (ur.). Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 209-236

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Novi pristup istraživanju kulture vrtića

U središtu našeg promišljanja je kultura odgojno-obrazovne ustanove, tj. kultura vrtića koju određujemo kao izraz zajedničkih, temeljnih postavki, uvjerenja – odgajatelja, stručnih suradnika, administrativnog i pomoćnog osoblja, roditelja, ravnatelja – karakterističnih za djelovanje odgojno-obrazovne ustanove. Ona se prepoznaje po međusobnim odnosima ljudi, njihovu zajedničkom radu, upravljanju ustanovom, organizacijskom i fizičkom okruženju te stupnju usmjerenosti na učenje i istraživanje. Upravo ta usmjerenost na učenje i istraživanje, na stalno usklađivanje s promjenljivim zahtjevima koji se u njoj otkrivaju, vode prvome koraku – razumijevanju kulture svoga vrtića. Razumijevanje znači usmjerenost na istraživanje i učenje odgajatelja i svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa u vrtiću, na izgrađivanje profesionalnog odnosa u poticajno razvojno-primjerenom okruženju institucija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Zastupamo tezu da se kvalitetne promjene u odgoju i obrazovanju mogu dogoditi promjenom ustroja i ozračja u odgojno-obrazovnoj ustanovi, što nazivamo promjenom kulture vrtića.

istraživanje, kultura odgojno-obrazovne ustanove, kultura vrtića, poticajno razvojno-primjereno okruženje, profesionalni razvoj

nije evidentirano

engleski

New Approach to Exploration of Kindergarten Culture

nije evidentirano

research, culture of an educational institution, kindergarten culture, motivating developmental and appropriate surrounding, professional development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

209-236.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nove paradigme ranog odgoja

Maleš, Dubravka

Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2011.

978-953-175-394-4

Povezanost rada

Pedagogija