Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konceptualne mape u obrazovanju učitelja matematike (CROSBI ID 573222)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mrkonjić, Ivan ; Topolovec, Velimir ; Marinović, Marija Konceptualne mape u obrazovanju učitelja matematike // The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children / Pavleković, Margita (ur.). Zagreb: Element, 2011. str. 302-316

Podaci o odgovornosti

Mrkonjić, Ivan ; Topolovec, Velimir ; Marinović, Marija

hrvatski

Konceptualne mape u obrazovanju učitelja matematike

Zahtjevi za novim pristupima učenju i obrazovanju učitelja matematike postaju sve jači. Sve se više govori o različitim pristupima reprezentaciji znanja, a zatim i ocjenjivanju i evaluaciji u procesima učenja i nastave matematike. Konceptualne mape, mentalne mape, mape znanja kao i drugi slični pristupi daju dobru osnovu za svrhovito i trajno učenje kako učitelja tako i učenika s ciljem poboljšanja znanja, vještina i sposobnosti. U ovom se radu raspravlja o utjecaju, strategiji i trendovima upotrebe konceptualnih mapa u obrazovanju.

konceptualne mape; mentalne mape; mape znanja; obrazovanje

nije evidentirano

engleski

oncept Maps in Maths Teachers' Education

nije evidentirano

concept maps; mental maps; knowledge maps; education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

302-316.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children

Pavleković, Margita

Zagreb: Element

978-953-197-578-0

Podaci o skupu

The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children

predavanje

18.03.2011-18.03.2011

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika