Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«. (CROSBI ID 172145)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hromadžić, Hajrudin
hrvatski
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«.
Tekst nudi prikaz povijesne uloge masovnih medija u produkciji društva spektakla i njezinoj recentnijoj inačici, tzv. celebrity culture (kultura slavnih), koja u sve većoj mjeri određuje i karakterizira suvremeno društvo kasne postmoderne. Nakon uvodne kontekstualizacije ključnog problema, tekstom su obuhvaćene klasične teze Frankfurtske škole kritičke teorije društva, posvećene utjecajima masovnih medija u produkciji masovne kulture, kao i Situacionistička internacionala, odnosno Debordov koncept društva spektakla. Posljednji, centralni dio teksta, bavi se medijski potpomognutom spektakularizacijom suvremenog društva i pokušava odgovoriti na pitanje što su razlozi i koji su interesi u pozadini takvog medijski konstruiranog svijeta.
»kultura slavnih«; masovni mediji; društvo spektakla
nije evidentirano
engleski
Media and Spectacularization of Social World. Mass Media Production of “Celebrity Culture”.
nije evidentirano
"celebrity culture"; mass media; spectacle society
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Sociologija, Filozofija