Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«. (CROSBI ID 172145)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hromadžić, Hajrudin Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«. // Filozofska istraživanja, 30 (2010), 4; 617-627

Podaci o odgovornosti

Hromadžić, Hajrudin

hrvatski

Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«.

Tekst nudi prikaz povijesne uloge masovnih medija u produkciji društva spektakla i njezinoj recentnijoj inačici, tzv. celebrity culture (kultura slavnih), koja u sve većoj mjeri određuje i karakterizira suvremeno društvo kasne postmoderne. Nakon uvodne kontekstualizacije ključnog problema, tekstom su obuhvaćene klasične teze Frankfurtske škole kritičke teorije društva, posvećene utjecajima masovnih medija u produkciji masovne kulture, kao i Situacionistička internacionala, odnosno Debordov koncept društva spektakla. Posljednji, centralni dio teksta, bavi se medijski potpomognutom spektakularizacijom suvremenog društva i pokušava odgovoriti na pitanje što su razlozi i koji su interesi u pozadini takvog medijski konstruiranog svijeta.

»kultura slavnih«; masovni mediji; društvo spektakla

nije evidentirano

engleski

Media and Spectacularization of Social World. Mass Media Production of “Celebrity Culture”.

nije evidentirano

"celebrity culture"; mass media; spectacle society

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30 (4)

2010.

617-627

objavljeno

0351-4706

Povezanost rada

Sociologija, Filozofija

Poveznice
Indeksiranost