Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezičnih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visokoškolskim stučnim ustanovama (CROSBI ID 573262)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Engler, Tihomir ; Grabar, Ivana
hrvatski
Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezičnih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visokoškolskim stučnim ustanovama
U današnje vrijeme kada mobilnost studenata, a time i ovladavanje stranim jezikom, postaje jedan od prioriteta visokoškolskih ustanova, nameće se pitanje što o važnosti i koncepciji nastave stranoga jezika misle i sami studenti. U prilogu se polazeći od rezultata anketnog upitnika o stavu studenata Veleučilišta u Varaždinu u vezi organizacije i sadržaja nastave stranoga jezika na toj visokoškolskoj stručnoj ustanovi razmatraju glotodidaktičke strategije uspostave što primjerenijeg pristupa nastavi stranoga jezika namijenjene stručnom kadru koji se educira na ustanovi. Na temelju rezultata ankete ustanovljuje se da stav studentske populacije spram učenja stranoga jezika divergira s obzirom na pojedine studentske smjerove, što iziskuje prilagodbu nastave različitim smjerovima. U tu se svrhu najprimjerenije čini da se afekcijski potencijali koje studenti uključivanjem u nastavu donose sa sobom uzmu kao polazište odakle je nastavu stranoga jezika moguće izgraditi kao niz intrinzično motiviranih intersubjektivnih činova stranojezične prakse. Pritom neposredni povod takvom pristupu leži u ostvarenju što dublje sežuće habitualizacije stranojezičnih kompetencija unutar diskursa nastave stranoga jezika kako bi studenti na temelju toga navedene kompetencije mogli ispreplesti s diskursom vlastita životnog svijeta u svrhu stjecanja što šireg spektra stručnih znanja i sposobnosti.
habitualizacija; intersubjektivni činovi; nastava stranih jezika; stranojezična praksa; životni svijet
nije evidentirano
engleski
Using students’ affective potentials to habitualize foreign language competences in the context of foreign language teaching at undergraduate technical institutions
nije evidentirano
foreign language practice; foreign language teaching; habitualization; intersubjective acts; living world
nije evidentirano
Podaci o prilogu
303-322.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Aktualna istraživanja u primijenjenoj ligvistici
Pon, Leponard ; Karabalić, Vladimir ; Cimer, Sanja
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
978-953-314-049-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096