Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama (CROSBI ID 8214)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Educational challenges in multicultural communities / Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.) Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2009

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica

Živić, Ivana ; Marinić, Ivana ; Gal, Ksenija

hrvatski

Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama

Ova monografija rezultat je nastojanja stručnog tima iz Nansen dijalog centra i nastavnika-znanstvenika Učiteljskoga fakulteta u Osijeku koja nastoji usmjeriti pozornost na multikulturalnost i pluralizam u školstvu. Stoga je cilj monografije: ukazati na različita iskustva i predstaviti programe interkulturalnih programa škola u Hrvatskoj, regiji i svijetu, istaknuti važnost interkulturalne kompetencije budućih učitelja, dati smjernice za rad učitelja s obzirom na integracijske procese i interkulturalnost zajednica u kojima rade te pronaći prikladne pristupe promicanju interkulturalnog dijaloga.

interkulturalna kompetencija budućih učitelja ; smjernice za rad učitelja ; smjernice za promicanje interkulturalnog dijaloga

nije evidentirano

engleski

Educational challenges in multicultural communities

Ova monografija rezultat je nastojanja stručnog tima iz Nansen dijalog centra i nastavnika-znanstvenika Učiteljskoga fakulteta u Osijeku koja nastoji usmjeriti pozornost na multikulturalnost i pluralizam u školstvu. Stoga je cilj monografije: ukazati na različita iskustva i predstaviti programe interkulturalnih programa škola u Hrvatskoj, regiji i svijetu, istaknuti važnost interkulturalne kompetencije budućih učitelja, dati smjernice za rad učitelja s obzirom na integracijske procese i interkulturalnost zajednica u kojima rade te pronaći prikladne pristupe promicanju interkulturalnog dijaloga.

intercultural competence of future teachers ; guidelines for teachers ; guidelines for the promotion of intercultural dialogue

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek

2009.

978-953-6965-16-8

242

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija