Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama (CROSBI ID 8214)
Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica
Živić, Ivana ; Marinić, Ivana ; Gal, Ksenija
hrvatski
Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama
Ova monografija rezultat je nastojanja stručnog tima iz Nansen dijalog centra i nastavnika-znanstvenika Učiteljskoga fakulteta u Osijeku koja nastoji usmjeriti pozornost na multikulturalnost i pluralizam u školstvu. Stoga je cilj monografije: ukazati na različita iskustva i predstaviti programe interkulturalnih programa škola u Hrvatskoj, regiji i svijetu, istaknuti važnost interkulturalne kompetencije budućih učitelja, dati smjernice za rad učitelja s obzirom na integracijske procese i interkulturalnost zajednica u kojima rade te pronaći prikladne pristupe promicanju interkulturalnog dijaloga.
interkulturalna kompetencija budućih učitelja ; smjernice za rad učitelja ; smjernice za promicanje interkulturalnog dijaloga
nije evidentirano
engleski
Educational challenges in multicultural communities
Ova monografija rezultat je nastojanja stručnog tima iz Nansen dijalog centra i nastavnika-znanstvenika Učiteljskoga fakulteta u Osijeku koja nastoji usmjeriti pozornost na multikulturalnost i pluralizam u školstvu. Stoga je cilj monografije: ukazati na različita iskustva i predstaviti programe interkulturalnih programa škola u Hrvatskoj, regiji i svijetu, istaknuti važnost interkulturalne kompetencije budućih učitelja, dati smjernice za rad učitelja s obzirom na integracijske procese i interkulturalnost zajednica u kojima rade te pronaći prikladne pristupe promicanju interkulturalnog dijaloga.
intercultural competence of future teachers ; guidelines for teachers ; guidelines for the promotion of intercultural dialogue
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek
2009.
978-953-6965-16-8
242
objavljeno