Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje (CROSBI ID 364463)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hrgić, Kristina Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje / Prskalo, Ivan (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Hrgić, Kristina

Prskalo, Ivan

hrvatski

Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje

Metodički organizacijski oblici rada zauzimaju značajno mjesto u ostvarivanju ciljeva tjelesne i zdravstvene kulture. Postojale su različite teorije i tvrdnje vezane uz naziv, primjenu i podjelu metodičkih organizacijskih oblika rada. Metodičke organizacijske oblike rada dijelimo na frontalni rad, grupni rad i individualni rad. Dobro poznavanje metodičkih organizacijskih oblika rada i pravilna interpretacija u praksi od velike je važnosti za svakog nastavnika. S toga se nastavnik treba koristiti različitim metodičkim organizacijskim oblicima rada putem kojih će povećati kod učenika interes za vježbanjem. Za vrijeme sata, odnosno nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenici se podvrgavaju određenom opterećenju. Opterećenje se može definirati kao ukupan utjecaj na organizam učenika koji se postiže sveukupnim odgojno – obrazovnim radom na satu (Findak, 1999.) Fiziološko opterećenje može se odrediti s dosta velikom točnošću, jer se fiziološke manifestacije mogu bilježiti (Hottenrott, 2006.). Izbor adekvatnog metodičko-organizacijskog oblika rada, predstavlja osnovni uvjet za dobru organizaciju i realizaciju sata tjelesne i zdravstvene kulture uz planiranje fiziološkog opterećenja koji je sastavni dio pripremanja. Koliko će stvarno fiziološko opterećenje na satu biti zavisi i od nastavnika koji definira cilj i zadatke sata, odlučuje o izboru gradiva, metodi rada, materijalnim uvjetima rada i efektivnom vremenu rada učenika. Proučavajući metodičke organizacijske oblike rada i fiziološko opterećenje provela sam istraživanje u Osnovnoj školi Voćin. Istraživanje sam provela s djecom od prvog do četvrtog razreda razredne nastave. Rezultati istraživanja pokazali su da se fiziološko opterečenje uspinje od uvodnog dijela sata sve do završetka glavnog B dijela sata, a u završnom dijelu sata naglo pada.

metodički organizacijski oblici rada; fiziološko opterećenje; tjelesna i zdravstvena kultura; Osnovna škola Voćin

nije evidentirano

engleski

Methodological and organitzational forms of works and physiological load

nije evidentirano

methodological organitzational forms of works; physiological load; physical education; Primary School Voćin

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

13.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija