Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje kroz igru u nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 573472)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Borić, Edita ; Škugor, Alma Učenje kroz igru u nastavi Prirode i društva // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić-Tanjić, Medina (ur.). 2011. str. 89-98

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Škugor, Alma

hrvatski

Učenje kroz igru u nastavi Prirode i društva

UČENJE KROZ IGRU U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA Izv.prof.dr.sc. Edita Borić, Alma Škugor, asistentica Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Republika Hrvatska U većini se hrvatskih škola provodi tradicionalna nastava koja je usmjerena učitelju. Uloga je učenika u takvoj nastavi pasivna, on je slušač i promatrač. Jedan je od načina kako usmjeriti nastavu učeniku uvođenje igre u nastavni proces. Igrajući se, učenici otkrivaju svoje mogućnosti, razvijaju sposobnosti i vještine, stječu iskustva, uče i stvaraju. Igra potiče maštu i kreativnost. Učenici uživaju u igri, motivirani su za sudjelovanje, a pozitivno se raspoloženje tako prenosi i na učenje. Igra ima didaktičku vrijednost jer pozitivno utječe na rezultate učenja, a posebno na trajnost znanja, pažnju i aktivnost učenika. Odabirom igre u ostvarivanju ciljeva odgoja i obrazovanja učitelju se pruža mogućnost kreiranja raznih metodičkih scenarija. Time se postiže nova kvaliteta nastave, povećan interes i motivacija, te se razvija istraživačka znatiželja u učenika. Cilj je ovoga rada bio utvrditi koliko često učenici uče kroz igru, na kojem nastavnom predmetu se najčešće igraju, te njihov stav o učenju kroz igru u nastavi Prirode i društva. Istraživanje je provedeno u svibnju 2010., a sudionici su 74 učenika drugih i četvrtih razreda osnovne škole. Za potrebe je istraživanja sastavljen anketni upitnik koji se sastojao od 12 pitanja zatvorenog tipa i 2 pitanja otvorenog tipa. Rezultati su ukazali da igra pozitivno utječe na kvalitetu nastave jer učenike motivira za aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu, pozitivno djeluje na njihovo raspoloženje te brže i lakše uče. Ključne riječi: učenje kroz igru, nastava Prirode i društva, učenici

učenje kroz igru; nastava Prirode i društva; učenici

nije evidentirano

engleski

Learning through Games in Science and Society Teaching

nije evidentirano

learning through games; science and society teaching; pupils

nije evidentirano

Podaci o prilogu

89-98.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Vantić-Tanjić, Medina

Tuzla:

1986-9886

Podaci o skupu

II. međunarodna naučno-stručna konferencija: Unapređenje kvalitete života djece i mladih

predavanje

11.06.2011-12.06.2011

Tuzla, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija