Činitelji korisničke percepcije online privatnosti te njihova povezanost s procjenom kvalite e-usluge (CROSBI ID 364518)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Mekovec, Renata
Neven, Vrček
hrvatski
Činitelji korisničke percepcije online privatnosti te njihova povezanost s procjenom kvalite e-usluge
Predmet ove doktorske disertacije je privatnost u Internet okruženju, poznatija pod nazivom online privatnost te korisnička percepcija online privatnosti. Privatnost se može promatrati kao proces u kojem se pojedinac selektivno otkriva svojoj okolini u određenom trenutku i pod određenim uvjetima. Mnogi činitelji utječu na korisničku percepciju privatnosti, stoga je u teorijskom dijelu disertacije provedena sistematizacija znanja i koncepata iz područja online privatnosti. Identificirani su i prezentirani činitelji koji utječu na korisničku percepciju online privatnosti te je predložen teorijski model percepcije online privatnosti. U empirijskom dijelu ispitana je percepcija privatnosti korisnika online kupnje/e-bankarstva. Ispitano je kakve veze postoje između različitih činitelja online privatnosti te kakav je njihov utjecaj na cjelokupnu korisnikovu percepciju online privatnosti. Nadalje, ispitano je kako percepcija online privatnosti i identificirani činitelji percepcije privatnosti utječu na korisničku sveobuhvatnu percepciju kvalitete e-usluge. Temeljem rezultata dobivenih provedbom empirijskog dijela istraživanja postavljen je model percepcije privatnosti prilikom korištenja usluga online kupnje/e-bankarstva. Predstavljen model percepcije privatnosti moguće je koristiti kao alat za analiziranje korisničke percepcije online privatnosti i za predviđanje korisničkog ponašanja na Internetu. Također, predložene su moguće veze između elemenata modela percepcije online privatnosti s korisničkom percepcijom kvalitete e-usluge. S obzirom na rezultate dobivene teorijskim i empirijskim istraživanjem prezentiran je prijedlog unapređenja procesa razvoja e-usluge.
Definicija privatnosti; Privatnost u Internet okruženju (online privatnost); Korisnička percepcija online privatnosti; Činitelji korisničke percepcije online privatnosti; Model percepcije privatnosti korisnika online kupnje/e-bankarstva; Proces razvoja e-usluga; Unapređenje procesa razvoja e-usluga; Kvaliteta e-usluge; Činitelji korisničke percepcije kvalitete e-usluge; Povezanost činitelja online privatnosti s korisničkom percepcijom kvalitete e-usluge
nije evidentirano
engleski
Factors of user perception of online privacy and their relations with asessment of the quality of e-service
nije evidentirano
The definition of privacy; Privacy on Internet (online privacy); User perception of online privacy; Factors of user perception of online privacy; The model of online privacy perception of online shopping/e-banking users; Process of development of e-service; Improvement of process of e-service development; Quality of the e-service; Factors of user perception of quality of the e-service; Connections between factors of online privacy with user perception of quality of the e-service
nije evidentirano
Podaci o izdanju
285 (+XVI)
19.05.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin