Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje marketingom (CROSBI ID 768133)

Druge vrste radova | natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Grbac, Bruno Upravljanje marketingom // Leksikon marketinga. 2011.

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Upravljanje marketingom

Interaktivni proces planiranja, organiziranja i kontrole marketinških aktivnosti kako bi se efikasno i efektivno ostvarili marketing ciljevi. Marketing ciljevi u pravilu su vezani za ostvarivanje dobiti, osvajanje novih tržišta i razvijanje novih proizvoda.

Upravljanje; Marketing

Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 786

engleski

Marketing menagement

nije evidentirano

Menagement; Marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Leksikon marketinga

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija