izvor podataka: crosbi
!
Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu (CROSBI ID 364611)
Ocjenski rad | diplomski rad
Kevrić, Diana
Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu / Mencer, Ivan (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011
Podaci o odgovornosti
Kevrić, Diana
Mencer, Ivan
hrvatski
Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu
U radu je objašnjena konkurentnost na domaćem tržištu te marketing miks i promocijska platforma na primjeru poduzeća Brodokomerc- nova d.o.o.
tipologija tržišta; tipovi konkurencije; marketing miks; promocija
nije evidentirano
engleski
Promotion in Function of Competition Strengthening on the Domestic Market
nije evidentirano
Typology of Markets; Types of Competition; Marketing Mix; Promotion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
27.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove
Povezani projekti