Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu (CROSBI ID 364611)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kevrić, Diana Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu / Mencer, Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kevrić, Diana

Mencer, Ivan

hrvatski

Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu

U radu je objašnjena konkurentnost na domaćem tržištu te marketing miks i promocijska platforma na primjeru poduzeća Brodokomerc- nova d.o.o.

tipologija tržišta; tipovi konkurencije; marketing miks; promocija

nije evidentirano

engleski

Promotion in Function of Competition Strengthening on the Domestic Market

nije evidentirano

Typology of Markets; Types of Competition; Marketing Mix; Promotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

27.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija