Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti (CROSBI ID 364679)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Proleta, Jelena
Bognar, Ladislav
Svalina, Vesna
hrvatski
Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti
Cilj je ovoga rada na temelju mišljenja učenika uvidjeti odgojnu ulogu izvannastavnih glazbenih aktivnosti te prikazati viđenje učenika o načinu ispunjavanja slobodnog vremena. Istraživanje je usmjereno na tri područja: osobni doživljaj učenika, suradnja s drugima i slobodno vrijeme. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici izabrane izvannastavne glazbe aktivnosti doživljavaju kao mjesto radosti, druženja, ali i učenja. U tom okruženju vlada pozitivna atmosfera koju karakterizira zajednički rad, međusobno poštivanje, uvažavanje i poticanje. Učenici vole kada im je slobodno vrijeme ispunjeno korisnim sadržajima pogotovo ako su ti sadržaji u skladu s njihovim interesima. U ovom slučaju, njihov interes je glazba, kojom se većina želi više baviti budućnosti.
slobodno vrijeme; izvannastavne aktivnosti; izvannastavne glazbene aktivnosti; odgojna uloga izvannastavnih aktivnosti; glazba u školi
nije evidentirano
engleski
The Educational Role of Extra-curricular Musical Activities
nije evidentirano
recreation; extracurricular activities extracurricular music activities; educational role of extracurricular activities; music in school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
05.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek