Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenički praktični radovi u funkciji očuvanja okoliša (CROSBI ID 364681)

Ocjenski rad | diplomski rad

Prgomet, Ivana Učenički praktični radovi u funkciji očuvanja okoliša / Ivandić, Željko (mentor); Slavonski Brod, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Prgomet, Ivana

Ivandić, Željko

hrvatski

Učenički praktični radovi u funkciji očuvanja okoliša

U Diplomskom radu Učenički praktični radovi u funkciji očuvanja okoliša govori se o nastavi kao glavnom procesu poučavanja učenika o očuvanju okoliša pomoću praktičnih radova učenika. Stanje okoliša danas postaje jedna od najvećih briga čovječanstva. U industrijaliziranim se zemljama, u kojima se kakvoća ţivota mjeri uglavnom rastom materijalne proizvodnje, onečišćenje okoliša drţi ozbiljnom prijetnjom ekonomskom rastu. Stoga smatram da je upravo briga za okoliš ono što svakom pojedincu treba biti vrlo vaţno, a tome mi učitelji trebamo poučavati i svoje učenike. Učenici razredne nastave su upravo ti koji najlakše pamte kako se treba brinuti za okoliš i pritom ga očuvati, a najjednostavniji način da ih time poučimo su upravo praktični radovi. Praktični radovi su odreĎena vrsta aktivnosti nastavne metode koja je nuţno povezana s intelektualnom i perceptivnom aktivnošću. Praktičan rad je izravan aktivan odnos učenika prema materijalnoj prirodi. Empirijski dio moga Diplomskog rada temelji se na istraţivanju koje sam provela meĎu učenicima. Istraţivanje je bilo na temu Obnovljivi izvori energije i očuvanje okoliša primjenom praktičnih radova učenika. Istraţivanje sam nazvala ovako jer sam prvo učenike naučila što su to obnovljivi izvori energije i na koji način ti izvori energije sluţe u očuvanju okoliša, a potom sam sa njima provela radionice koje su na izravan način pokazale kako čovjek moţe upotrijebiti obnovljive izvore energije da bi očuvao okoliš. Radionicama sam takoĎer kod učenika poticala njihovu kreativnost i pozitivna razmišljanja o ostalim mogućim načinima očuvanja okoliša.

nastavni proces; očuvanje okoliša; obnovljivi izvori energije; praktični radovi učenika

nije evidentirano

engleski

Students' practical Work in the Function of Environmental

nije evidentirano

teaching; environmental conservation; renewable energy; practical work students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

77

03.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Slavonski Brod

Povezanost rada

Rudarstvo, nafta i geološko inženjerstvo