Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obrazovanje studenata informatologije o čuvanju i zaštiti kulturne baštine – temeljna znanja i njihov prijenos u praksu (CROSBI ID 172793)

Prilog u časopisu | stručni rad

Hasenay, Damir ; Krtalić, Maja ; Šimunić, Zrinka Obrazovanje studenata informatologije o čuvanju i zaštiti kulturne baštine – temeljna znanja i njihov prijenos u praksu // Život i škola = Life and school, 25 (2011), 1; 61-75

Podaci o odgovornosti

Hasenay, Damir ; Krtalić, Maja ; Šimunić, Zrinka

hrvatski

Obrazovanje studenata informatologije o čuvanju i zaštiti kulturne baštine – temeljna znanja i njihov prijenos u praksu

Kulturna baština nedvojbeno je nositelj identiteta, povijesti i kulture nekoga naroda, a njena zaštita preduvjet je društvenog i kulturološkog razvoja. U informacijskim (baštinskim) ustanovama pohranjen je veliki dio građe koja se smatra kulturnom baštinom, a koja je u pojedinim slučajevima i zakonski registrirana kao kulturno dobro. Stoga stručno osoblje informacijskih ustanova mora imati znanja, vještine i kompetencije za skrb, čuvanje, zaštitu i prezentaciju baštine. U ovom se radu prikazuju i kontekstualiziraju znanja koja trebaju usvojiti studenti informatologije kao budući informacijski stručnjaci koji će skrbiti o zaštiti baštinskih zbirki u knjižnicama, arhivima i muzejima. Posebno se naglašava i nužnost prijenosa tih znanja u praksu kroz edukaciju i osvješćivanje javnosti o vrijednosti zaštite baštine te kroz prezentaciju baštine u obrazovnom i kulturnom segmentu društva.

zaštita; kulturna baština; knjižnica; arhiv; muzej; studij informatologije

nije evidentirano

engleski

Preservation education of information science students – knowledge and practice

nije evidentirano

preservation; cultural heritage; library; archives; museum; information sciences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25 (1)

2011.

61-75

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti