Role of the Governement's Communication Strategies and Campaigns Aimed at Accession to the European Union - Experiences of the Czech Republic, Poland, Slovenia and Croatia (CROSBI ID 172812)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Skoko, Božo ; Jurilj, Danijel
engleski
Role of the Governement's Communication Strategies and Campaigns Aimed at Accession to the European Union - Experiences of the Czech Republic, Poland, Slovenia and Croatia
Na putu prema punopravnom članstvu u Europskoj uniji, a nakon završetka pristupnih pregovora, Hrvatska mora održati referendum na kojem će se hrvatski građani izjasniti o ulasku Hrvatske u tu zajednicu. Kako bi hrvatski građani upoznali prednosti članstva u EU te kako bi se utjecalo na javno mnijenje da ishod referenduma bude pozitivan, Vlada Republike Hrvatske je usvojila čak dvije komunikacijske strategije sa ciljem informiranja hrvatskih građana i pridobivanja potpore za svoju europsku politiku. Autori analiziraju prednosti i nedostatke tih strategija, komparirajući ih s iskustvima drugih europskih država koje su uspješno prošle taj put, te ukazuju na neiskorištene komunikacijske mogućnosti.
European Union ; communication strategy ; campaign ; referendum ; Croatia
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija