Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Djeca mlađe školske dobi i snalaženje u prostoru. (CROSBI ID 364875)

Ocjenski rad | diplomski rad

Capan, Marija Djeca mlađe školske dobi i snalaženje u prostoru. / Bogut, Irella (mentor); Popović, Željko (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Capan, Marija

Bogut, Irella

Popović, Željko

hrvatski

Djeca mlađe školske dobi i snalaženje u prostoru.

Cilj diplomskog rada je ispitati u kojoj se mjeri djeca mlađe školske dobi „snalaze u prostoru“ nakon obrade određene nastavne jedinice zadane nastavnom temom iz Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda za predmet Priroda i društvo. Diplomski rad sadrži definicije i objašnjenja autora koji su se bavili problematikom poimanja prostora te popis nastavnih tema, propisanih Hrvatskim nacionalnim obrazovnim standardom za pojedini razred koje se tiču snalaženja u prostoru. Ovaj diplomski rad može koristiti studentima, učiteljima i svima onima koji su zainteresirani za problematiku shvaćanja i poimanja prostora kod djece mlađe školske dobi. Svrha je uočiti da se taj složen i dugotrajan proces razvija kod učenika postupno te da nastavne teme, propisane Hrvatskim nacionalnim obrazovnim standardom, kontinuirano razvijaju taj proces. Kao metodu istraživanja odabrala sam test i to test znanja kojim ću spoznati koliko se učenici, mog konkretnog uzorka, „snalaze u prostoru“ obzirom na njihovo znanje stečeno tijekom čitave školske godine. Test znanja sam izradila samostalno i to na osnovi ključnih pojmova i obrazovnih postignuća koja je Hrvatski nacionalni obrazovni standard propisao za pojedini razred za djecu mlađe školske dobi. Treba razlikovati znanje o snalaženju u prostoru što sam ovim istraživanjem prikazala, od snalaženja djece u stvarnim situacijama – koje nije bilo obuhvaćeno ovim istraživanjem. Gledajući u cjelosti rezultate testova znanja, znanje djece mlađe školske dobi o snalaženju u prostoru je izvrsno ili vrlo dobro, dok je mali dio ispitanika imao slabije rezultate. Time sam uvidjela da je sposobnost snalaženja u prostoru doista dugotrajan proces kojemu je potrebno sustavno razvijanje te stalno obnavljanje i ponavljanje znanja kako bi na samom kraju prvog obrazovnog razdoblja rezultati bili uspješni, a djeca mlađe školske dobi osposobljena za samostalno snalaženje u prostoru.

razredna nastava; priroda i društvo; orijentacija u prostoru

Diplomski rad sadrži 11 slika, 9 tablica i 12 dodatka, izrađen je na Odsjeku za prirodne znanosti iz kolegija Prirodoslovlje 2.

engleski

Early school age children and orientation in space.

nije evidentirano

: primary school education; science and society; orientation in space

nije evidentirano

Podaci o izdanju

85

16.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija