Povezanost samopoštovanja i sociometrijskog statusa kod učenika 4. razreda osnovne škole (CROSBI ID 365200)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Knežević, Ivana
Duran, Mirjana
Velki, Tena
hrvatski
Povezanost samopoštovanja i sociometrijskog statusa kod učenika 4. razreda osnovne škole
Povezivost samopoštovanja i sociometrijskog statusa kod učenika 4. razreda osnovne škole. Cilj ovoga istraživanja bio je ispitati povezivost samopoštovanja i sociometrijskog statusa u razredu kod učenika četvrtoga razreda osnovne škole. U istraživanju smo koristili dorađeni Coopersmithov upitnik samopoštovanja kojeg autor definira kao samoevaluaciju kojom pojedinac odražava stav prihvaćanja ili neprihvaćanja sebe, te sociometrijski postupak. Istraživanje smo proveli s učenicima četvrtih razreda jedne osječke osnovne škole. Uzorak je činilo 50 učenika (26 dječaka i 24 djevojčice). Rezultati istraživanja pokazuju da postoji statistički značajna pozitivna povezanost između samopoštovanja i indeksa sviđanja (prihvaćenosti u razredu). Također, rezultati pokazuju da dječaci imaju više samopoštovanje od djevojčica.
samopoštovanje; prijateljstvo; sociometrijski status
nije evidentirano
engleski
The correlation between self-esteem and sociometric status of fourth-grade students of elementary school
nije evidentirano
self-esteem; friendship; sociometriic status
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
13.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek