Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 365218)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Franc, Matea
Borić, Edita
Škugor, Alma
hrvatski
Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva
U teorijskom dijelu rada definiraju se suvremena nastava, strategije i metode rada, socijalni oblici nastave kao i nastava usmjerena na učenika. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja provedenog u Osnovnoj škli Ante Starčevića Viljevo na uzorku od 59 učenika 3. i 4. razreda. Problem ovoga istraživanja je ispitati što učenici misle o nastavi prirode i društva, kako je doživljavaju te je li nastava usmjerena na učenika ili učitelja. Instrument istraživanja bio je DASTT-C test (Draw-A-Scientist-test) koji sam primijenila na uzoru na National Science Educational Standards (NRC, 1996). Cilj istraživanja bio je osvjestiti kod učitelja važnost nastave koja je usmjerena na učenika. Rezultati istraživanja pokazali su kako je nastava prirode i društva usmjerena podjednako na učitelja i podjednako na učenika.
suvremena nastava; nastavne metode; nastavne strategije; socijalni oblici rada; nastava usmjerena na učenika
nije evidentirano
engleski
Students Opinion about the teaching of Natural Science
nije evidentirano
Modern teaching methods; teaching methods; teaching strategies; forms of social work; teaching; student-centered
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
01.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek