Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 365218)

Ocjenski rad | diplomski rad

Franc, Matea Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva / Borić, Edita (mentor); Škugor, Alma (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Franc, Matea

Borić, Edita

Škugor, Alma

hrvatski

Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva

U teorijskom dijelu rada definiraju se suvremena nastava, strategije i metode rada, socijalni oblici nastave kao i nastava usmjerena na učenika. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja provedenog u Osnovnoj škli Ante Starčevića Viljevo na uzorku od 59 učenika 3. i 4. razreda. Problem ovoga istraživanja je ispitati što učenici misle o nastavi prirode i društva, kako je doživljavaju te je li nastava usmjerena na učenika ili učitelja. Instrument istraživanja bio je DASTT-C test (Draw-A-Scientist-test) koji sam primijenila na uzoru na National Science Educational Standards (NRC, 1996). Cilj istraživanja bio je osvjestiti kod učitelja važnost nastave koja je usmjerena na učenika. Rezultati istraživanja pokazali su kako je nastava prirode i društva usmjerena podjednako na učitelja i podjednako na učenika.

suvremena nastava; nastavne metode; nastavne strategije; socijalni oblici rada; nastava usmjerena na učenika

nije evidentirano

engleski

Students Opinion about the teaching of Natural Science

nije evidentirano

Modern teaching methods; teaching methods; teaching strategies; forms of social work; teaching; student-centered

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

01.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija