Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 2. razred (CROSBI ID 365219)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Strugačevac, Sonja
Borić, Edita
Škugor, Alma
hrvatski
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 2. razred
Nastava Prirode i društva treba doživjeti i osvijestiti složenost, raznolikost i međusobnu povezanost svih čimbenika koji djeluju u čovjekovu prirodnom i društvenom okružju, razvijati pravilan odnos prema ljudima i događajima, snošljivo i otvoreno prihvaćati različite stavove i mišljenja te poticati znatiželju za otkrivanje pojava u prirodnoj i društvenoj zajednici. Cilj ovoga istraživanja jest utvrditi koje razine znanja najviše potiče pojedini autor pitanjima za projeru u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za drugi razred osnovne škole. Istraživanje je provedeno na udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za drugi razred osnovne škole. Istraživanje je provedeno na udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 2. razred osnovne škole koji su odobreni od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa. Analiza se temelji na trima udžbenicima i njima pripadajućim radnim bilježnicama. Udžbenici i njihove radne bilježnice za 2. razred koje su korištene su EUREKA!(2009.), Dom i zavičaj (2010.), Naš svijet 2 (2010.) Temeljem daljnje analize i rezultata zaključili smo da je udžbenik "Naš svijet 2" autora Ivana de Zana, Tamare Kisovar - Ivande i Majde Bučanac zadovoljio potrebe suvremene nastave. Sadržaji u udžbeniku su primjenjivi u praksi te izričito potiču samostalni i misaoni rad učenika.
Bloomova taksonomija; razine; obrazovna postignuća
nije evidentirano
engleski
Levels of educational attainment in the textbooks of natural science for the 2nd class
nije evidentirano
Bloom's taxonomy; levels; educational achievement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
01.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek