Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika (CROSBI ID 173129)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bedeković, Vesna Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 1; 139-151

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

hrvatski

Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika

Susreti različitih kultura u suvremenom svijetu zbivaju se gotovo svakog trena u najraznovrsnijim oblicima komuniciranja. Međusobni kontakti pripadnika različitih kultura podrazumijevaju nužnost kvalitetnog suodnosa temeljenog na ideji interkulturalizma koji se javlja kao moguće rješenje za kvalitetan suživot u multikulturalnom društvu. Polazeći od realnosti da škole postaju stjecištima različitih kultura i jezika, razvoj odnosa prema kulturno drugačijim učenicima postaje ključnim čimbenikom suočavanja s neminovnim promjenama uzrokovanima prijelazom jedinstvenih monokulturalnih u kulturno pluralne zajednice. Trajna potreba za prilagodbom europskog prostora obrazovanja, koji nastoji stvoriti konkurentnost i sposobnost djelotvornog odgovora na izazove globalizacijskih procesa, implicira kompetencijski pristup temeljen na ishodima učenja kao osnovne polaznice obrazovanja budućih nastavnika od kojih se očekuje da budu moderatori interkulturalnih odnosa, dok jačanje interkulturalnog identiteta i razvijanje interkulturalne kompetencije čine nezaobilazne sastavnice cjeloživotnog obrazovanja nastavnika prilagođenog potrebama i izazovima suvremenog društva.

multikulturalno društvo; interkulturalizam; interkulturalni identitet; interkulturalna kompetencija; cjeloživotno obrazovanje nastavnika

nije evidentirano

engleski

Intercultural Competence in the Lifelong Learning of Teachers

nije evidentirano

multicultural society; interculturalism; intercultural identity; intercultural competence; lifelong learning of teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1)

2011.

139-151

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija