Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi (CROSBI ID 173269)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Živčić Marković, Kamenka
hrvatski
Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi
U razrednoj nastavi, od 1. do 4. razreda osnovnih škola, od ukupno 106 nastavnih tema i cjelina koje su predviđene i zastupljene u nastavnom planu i programu tjelesne i zdravstvene kulture, 47 tema obuhvaća različite gimnastičke sadržaje. Što znači da od ukupnog broja sportskih sadržaja, a koji se odnose na ostale sportove, oko 44, 4% čine gimnastičke kretne strukture. Tema koje su vezane uz gimnastički sport, a sukladno njegovim glavnim karakteristikama i njemu pripadajućih disciplina, mogu se podijeliti u četiri skupine: osnove akrobatika, osnove preskoka, osnove visova i upora na spravama i osnove ravnotežnih položaja na uskim površinama. Stoga, cilj ovoga rada bio je prikazati ulogu i značaj gimnastičkog sporta u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi, posebice u razrednoj nastavi iz razloga, a sa željom da se gimnastika što više približi i bolje upozna.
sportska gimnastike ; osnovna škola ; razredna nastava
nije evidentirano
engleski
The role and significance of gymnastics in lower primary school classes
nije evidentirano
artistic gymnastics ; elementary school ; class teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
1 (2)
2010.
113-121
objavljeno
1847-702X
1849-1138