Primjena grede u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 574610)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Stibilj – Batinić, Tatjana ; Živčić Marković, Kamenka ; Badić, Aida
hrvatski
Primjena grede u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture
Hodanja su iznimno zahvalna gibanja u školskoj populaciji. Višestruko su korisna, za dječake su izazov, a djevojčicama se dodaje i estetski doživljaj osjećaja za lijepo i skladno. Hodanja se brzo uče, učenici brzo napreduju i imaju osjećaj postignuća. Zbog naglog rasta u visinu sposobnostima ravnoteže i koordinacije treba posvetiti veliku pozornost i ova tema doprinosi učenicima stjecanje spoznaje o osobnim mogućnostima čime se razvija objektivna slika o sebi. Primjenom različitih varijanti hodanja, učenici će kroz brzi napredak osjećati postignuće i zadovoljstvo što je važno uvijek, a posebno u toj dobi, stvaranja slike o sebi uz razvijanje estetske komponente čime ostvarujemo postignuće zadano HNOS-om. Za one koji žele pronaći korelaciju s drugim predmetima u 7. razredu iz fizike je zgodna povezanost s temom ''Težište i ravnoteža tijela''. Implementiranjem osnovnih kretnih struktura na uskim površinama razvija se osjećaj za ljepotu i svrsishodnost pokreta što je esencijalno u razvoju ličnosti učenica, dok se kod učenika utječe na samokontrolu i uočavanje funkcionalnosti pokreta te ovom temom u cjelini obuhvaćamo antropološke, obrazovne i odgojne zadatke tjelesne i zdravstvene kulture.
Sportska gimnastika; greda; tjelesna i zdravstvena kultura
nije evidentirano
engleski
Application of balance beams in teaching physical education
nije evidentirano
Artistic gymnastics; balance beam; physical education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
(557)-(563).
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 19. Ljetne škole kineziologa R Hrvatske
Findak, Vladimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
953-95082-6-6
Podaci o skupu
19. Ljetna škola kineziologa RHrvatske
predavanje
22.06.2010-26.06.2010
Poreč, Hrvatska