Tri aspekta pristupa obrazovanju (CROSBI ID 43706)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila
hrvatski
Tri aspekta pristupa obrazovanju
Značenje informatičkog modelovanja ili pravljenja modela za školsku nastavu stalno je naglašavano od strane didaktičara informatike, i već je našlo pristup u mnoge nastavne programe informatike. Obrazovanje se može posmatrati kao proces koji je analogan funkcijama koje u informatici imaju informacioni sistemi. Naime, u obrazovanju se odvi¬jaju procesi koji se mogu opisati na sledeći način: priprema (prikupljanje), emitovanje (predaje), prenos, prijem, obrada i skladištenje podataka, kao i njihovom korišćenju u svrhu izgradnje znanja, veština i navika.
informatičko modeliranje, model, znanje, vještine
nije evidentirano
engleski
Three Aspects of Approach to Education
nije evidentirano
Information modelling, model, knowledge, skills
nije evidentirano
Podaci o prilogu
137-148.
objavljeno
Podaci o knjizi
Učitelj, škola i osvita
Kožuha, Boris ; Bočarovoi, Oleni
Horlivka: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
2011.
978-966-8469-0