Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnos forme i suštine: Distans Learning i e-Learning (CROSBI ID 574696)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila Odnos forme i suštine: Distans Learning i e-Learning // Druga medunarodna naučno-stručna konferencija Informatika, obrazovna tehnologija i novi mediji u obrazovanju : zbornik radova = Second International scientific professional conference Information technology, educational technology and new media in education : zbornik radova / Nadrljanski, Đorđe (ur.). Sombor, 2005. str. 144-151

Podaci o odgovornosti

Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila

hrvatski

Odnos forme i suštine: Distans Learning i e-Learning

U radu se razmatraju odrednice dva relevantna informatička pojma Distans Learning i e – Learnig kao obeležja transformacija institucija u obrazovanju. Pojava novih komunikacionih tehnologija i medija omougućila je promene u obrazovanju. Postavlja se pitanje odnosa forme i suštine tih promena. U poslednjih dvadesetak godina obrazovanje na daljinu postaje u svetu vrlo popularno zahvaljujući brzom razvoju informatičkih tehnologija. Tako je učenje potpomognuto računarima i računarskim mrežama zamenilo je, od pre poznate metode obrazovanja na daljinu, kao što su dopisne škole i obrazovni programi na radiju i televiziji. Suštinsku novinu u obrazovanju, ipak, daje e-Learning. Sa našeg stajališta, to znači da se pored nespornog značenja tehnologije komuniciranja ( forme), mora izučiti suština u vidu institucije i njene prilagodbe važećim komunikacijama. Zapravo, ono što se često u razmatranjima distans learninga naglašava je oduševljenje tehnologijom, a institucije se smatraju dosadnim. Razlog tome je što se tehnologija vrlo brzo menja, a institucije manje-više ostaju kao i pre. Jedno od mogućih rešenja leži na konceptu e-Learninga.

distans learning; e- learnig; WBT; CBT; CAI; lifelong learning

nije evidentirano

engleski

Distance learning vs. e-learning - between the form and the essence

nije evidentirano

dDistans learning; e- learnig; WBT; CBT; CAI; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

144-151.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Druga medunarodna naučno-stručna konferencija Informatika, obrazovna tehnologija i novi mediji u obrazovanju : zbornik radova = Second International scientific professional conference Information technology, educational technology and new media in education : zbornik radova

Nadrljanski, Đorđe

Sombor:

86-83097-31-5

Podaci o skupu

Medunarodna naučno-stručna konferencija Informatika, obrazovna tehnologija i novi mediji u obrazovanju (2 ; 2005)

poster

01.04.2005-02.04.2005

Sombor, Srbija

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti