Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja (CROSBI ID 173489)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Nadrljanski, Mila Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja // Informatologia (Zagreb), 39 (2006), 4; 297-301

Podaci o odgovornosti

Nadrljanski, Mila

hrvatski

Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja

U radu se razmatraju temeljna pitanja obrazovanja u elektronskom okruženju kao što su: što je to e-učenje? zašto se treba primjenjivati? kako se realizira i koristi? prednosti i mane. Nastavnici danas koriste nove tehnologije na način koji povezuje računala i moderna dostignuća u sektoru telekomunikacija, a ako želimo nazivom (ili definicijom) obuhvatiti sve aspekte primjene tog objedinjenja tehnologije u edukacijske svrhe onda bi nazivi za takvu vrstu pristupa nastavi bio komunikacija uz posredstvo računala e-Learnig , odnosno e-obrazovanje, ili e-učenje. E-obrazovanje se može koristiti na mnogo načina: e-mail, interaktivne poruke, velike i male diskusijske grupe, velike video konferencije, on-line katalozi ili baze znanja, on-line učenje, različite programirane arhive podataka smještene na webu (podaci tipa slika, zvuk, tekst, video), kopletni campus informatizirani sistemi ...itd. Kao i svako pedagoško-tehnološko rješenje ima svojih prednosti i nedostaka.

e-učenje; obrazovanje; nove tehnologije

nije evidentirano

engleski

Learning in electronic environment e-learning – some conceptual issues

nije evidentirano

e-learning; education; new technologies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39 (4)

2006.

297-301

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Indeksiranost