Baranjsko Petrovo Selo: Kulturno-umjetničko društvo Seljačka sloga. Donja Bebrina: Kulturno-umjetničko društvo Kolo. Donja Motičina: Hrvatsko kulturno društvo Izvor. Donji Andrijevci: Kulturno-umjetničko društvo Tomislav. Drenovci: Marko Zečević. Forkuševci: Kulturno-umjetničko društvo Slavonac. Nuštar: Hrvatsko seljačko kulturno prosvjetno društvo Seljačka sloga. Podvinje: Kulturno-umjetničko društvo Podvinje. Prekopakra: Kulturno-umjetničko društvo 'Seljačka Sloga. Rokovci: Marinko Dekanić. Stari Perkovci: Kulturno-umjetničko društvo Ravnica. Tovarnik: Kulturno-umjetničko društvo Antun Gustav Matoš (CROSBI ID 751346)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Ceribašić, Naila Baranjsko Petrovo Selo: Kulturno-umjetničko društvo Seljačka sloga. Donja Bebrina: Kulturno-umjetničko društvo Kolo. Donja Motičina: Hrvatsko kulturno društvo Izvor. Donji Andrijevci: Kulturno-umjetničko društvo Tomislav. Drenovci: Marko Zečevi // 33. meuđnarodna smotra folklora. Zagreb: KDZ. 1999.

Ceribašić, Naila

Baranjsko Petrovo Selo: Kulturno-umjetničko društvo Seljačka sloga. Donja Bebrina: Kulturno-umjetničko društvo Kolo. Donja Motičina: Hrvatsko kulturno društvo Izvor. Donji Andrijevci: Kulturno-umjetničko društvo Tomislav. Drenovci: Marko Zečević. Forkuševci: Kulturno-umjetničko društvo Slavonac. Nuštar: Hrvatsko seljačko kulturno prosvjetno društvo Seljačka sloga. Podvinje: Kulturno-umjetničko društvo Podvinje. Prekopakra: Kulturno-umjetničko društvo 'Seljačka Sloga. Rokovci: Marinko Dekanić. Stari Perkovci: Kulturno-umjetničko društvo Ravnica. Tovarnik: Kulturno-umjetničko društvo Antun Gustav Matoš

Predstavljanje folklornih skupina i njihova repertoara izvedenog na Meuđnarodnoj smotri folklora, u Zagrebu 1999.

amaterske folklorne skupine

amateur folklore groups