Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stručni i metodološki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istraživanje medijskog sadržaja. (CROSBI ID 768413)

Druge vrste radova | ostalo

Plenković, Mario MediaNet & Presscut (Nezavisne medijska i tržišna istraživanja), Zagreb, Hrvatska. Stručni i metodološki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istraživanje medijskog sadržaja. // Znanstveno usmjeravanje i metodološko komponentna koncepcija istraživanja medijskog sadržaja tiskanih i elektroničkih medija.. 2011.

Podaci o odgovornosti

Plenković, Mario MediaNet & Presscut (Nezavisne medijska i tržišna istraživanja), Zagreb, Hrvatska.

hrvatski

Stručni i metodološki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istraživanje medijskog sadržaja.

Znanstveno i stručno sudjelovanje u mjerenju, evaluaciji i medijskim istražvanjima učinka medijske komunikacije, u dnevnim, tjednim i mjesečnim obradama medijskih objava i oglasa u tiskovnim i elektroničkim medijima. On-linme analitika medijske statistike, evaluacija te interpretacija dobivenih medijskih rezultata.

Komunikologija; mediji; medijska istraživanja; analize medijskih sadržaja

nije evidentirano

engleski

Stručni i metodološki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istraživanje medijskog sadržaja.

Znanstveno i stručno sudjelovanje u mjerenju, evaluaciji i medijskim istražvanjima učinka medijske komunikacije, u dnevnim, tjednim i mjesečnim obradama medijskih objava i oglasa u tiskovnim i elektroničkim medijima. On-linme analitika medijske statistike, evaluacija te interpretacija dobivenih medijskih rezultata.

communication science; media; media research; analysis of media content

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Znanstveno usmjeravanje i metodološko komponentna koncepcija istraživanja medijskog sadržaja tiskanih i elektroničkih medija.

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti