Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti (CROSBI ID 173783)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Miliša, Zlatko
hrvatski
Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti
dileme u analizama odgojnih vrijednosti proizlaze iz dvaju različitih pristupa u istraživanjima, Rasvjetljavanje dvaju pristupa- iduktivno-empirijski i deduktivno-teorijski- i to s aspekta filozofijskog, socilogojskog, antropologijskig i psihologijskog pristupa- je od prvorazrednog značenja za pedagogijsku aksiologiju. Ukratko, razlike u analizama mopgu se promatrati s deduktivno-teorijskim i induktivno-empirijskim pristupima u istraživanjima odgojno poželjnih vrijednosti.
deduktivno-teorijski i induktivno-empirijski pristupi; vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Approaches to the study of educational value
nije evidentirano
theoretical-deductive and inductive-empirical approach; values
nije evidentirano
Podaci o izdanju
I.
1995.
43-49
objavljeno
0037-654X
1849-532X