Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti (CROSBI ID 173783)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Miliša, Zlatko Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, I. (1995), 43-49

Podaci o odgovornosti

Miliša, Zlatko

hrvatski

Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti

dileme u analizama odgojnih vrijednosti proizlaze iz dvaju različitih pristupa u istraživanjima, Rasvjetljavanje dvaju pristupa- iduktivno-empirijski i deduktivno-teorijski- i to s aspekta filozofijskog, socilogojskog, antropologijskig i psihologijskog pristupa- je od prvorazrednog značenja za pedagogijsku aksiologiju. Ukratko, razlike u analizama mopgu se promatrati s deduktivno-teorijskim i induktivno-empirijskim pristupima u istraživanjima odgojno poželjnih vrijednosti.

deduktivno-teorijski i induktivno-empirijski pristupi; vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Approaches to the study of educational value

nije evidentirano

theoretical-deductive and inductive-empirical approach; values

nije evidentirano

Podaci o izdanju

I.

1995.

43-49

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano