Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (CROSBI ID 575093)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Hrvatić, Neven Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima. 2011

Podaci o odgovornosti

Hrvatić, Neven

hrvatski

Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima

Znanstveni projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskimm jezicima” koji se realizira na Odsjeku/Zavodu za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu u razdoblju 2007.-2011. godina nastao je na tragu novih promišljnja interkulturalizma, gdje novi pristup interkulturalnom odgoju i obrazovanju polazi od pretpostavke razvijanja odnosa - sudjelovanja i uključivanja, kako bi učenici naučili živjeti zajedno, a interkulturalni odgoj i obrazovanje su nezaobilazani činitelji u procesu međusobnog upoznavanja, razumijevanja različitih kultura i uspostavljanja pozitivnih relacija. Važna odrednica razvoja interkulturalizma, u kojem obrazovanje ima temeljnu, autonomnu ulogu, je implementacija istraživanja, kroz uvođenje modela zajedničkih nastavnih strategija, kojem nužno ne prethodi cjelovit teorijski pristup i/ili je riječ o procesu gdje se interkulturalni kurikulum (su)konstruira. Temeljna pitanja interkulturalnoga i obrazovanja na manjinskim jezicima proizlaze iz prihvaćenoga odnosa, stava prema multikulturalnom društvu. Koncepcija interkulturalnoga odgoja i obrazovanja formira se unutar dihotomnih zahtjeva: obrazovanja u funkciji otkrivanja i poticaja razvoja pojedinca prema univerzalnim obilježjima, koja će ga učiniti sličnim drugima, ili preferiranja suprotnog procesa - odgoja i obrazovanja u pravcu uključivanja u određene skupine i zajednice s posebnom kulturom (ili proces osiguravanja prava na postojanje i izražavanje vlastitih obilježja). I posljednje svjetsko izvješće UNESCO-a o kulturnoj raznolikosti i međukulturnom dijalogu, iz 2009. godine upravo naglašava važnost osnaživanja veza između obrazovanja i kulturne raznolikosti, što je bila i polaznica projekta.

Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima; interkulturalni odgoj i obrazovanje; interkulturalizam

nije evidentirano

engleski

The research project: Intercultural Curriculum and Education in the Languages of Minorities

nije evidentirano

The research project: Intercultural Curriculum and Education in the Languages of Minorities; intercultural education; interculturalism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2011.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni kolokvij "Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima"

ostalo

09.06.2011-12.06.2011

Pitomača, Hrvatska; Virovitica, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija