Upravljanje nezadovoljstvom korisnika maloprodajnih usluga (CROSBI ID 365930)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Marković, Milivoj
Vouk, Rudolf
hrvatski
Upravljanje nezadovoljstvom korisnika maloprodajnih usluga
U ovom se radu prikazuje sveobuhvatan pregled recentne literature iz područja neisporučenih i ispravljenih maloprodajnih usluga. Poseban je fokus stavljen na proučavanje odnosa između ispravka neisporučenih usluga i (ne)nezadovoljstva korisnika istih. Detaljno se obrazlaže zašto je nezadovoljstvo korisnika jedan od ključnih koncepata od interesa za menadžment maloprodajnog uslužnog poduzeća. Nezadovoljstvo korisnika negativno utječe na ponašanje korisnika i to ponajprije na njegove namjere ponovne kupnje i vjerojatnost usmene preporuke, a posljedično na pad profitabilnosti maloprodavača. Prilikom problema sa isporukom usluge ključno je provesti kvalitetan ispravak usluge kako bi se povećalo zadovoljstvo korisnika. Ukoliko je ispravak usluge izvrstan moguće je podići zadovoljstvo korisnika iznad razine koju bi korisnik imao u slučaju da je sve bilo u skladu s očekivanjima tj. da nisu nastupili problemi u isporuci usluge što se naziva paradoksom ispravljenih usluga. U empirijskom se dijelu rada testiraju hipoteze s ciljem otkrivanja sustavnih varijacija nezadovoljstva korisnika u kontekstu vezanih usluga u usluga korištenih u skupinama.
Maloprodajne usluge; nezadovoljstvo potrošača
nije evidentirano
engleski
Management of consumer dissatisfaction in retail services industry
nije evidentirano
Retail services; consumer dissatisfaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
223
21.04.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb