Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji (CROSBI ID 575664)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dragojević, Davorka ; Horvatić, Sanja ; Lisak, Natalija Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji // 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Jurčević Lozančić, Anka (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 91-102

Podaci o odgovornosti

Dragojević, Davorka ; Horvatić, Sanja ; Lisak, Natalija

hrvatski

Od segregacije do integracije- Na putu prema inkluziji

Inkluzija, u obrazovnom procesu, nije samo pitanje uključivanja učenika s teškoćama, već podrazumijeva uključivanje sve školske djece koja su u nekom smislu različita i koja zahtijevaju prilagođivanje nastavnih metoda i tehnika (OECD, 2007). Inkluzija pretpostavlja višu razinu uvažavanja djece s teškoćama, tj. razinu na kojoj su djeca uvažavana zbog onoga što jesu. Zahvaljujući promjenama u obrazovnim politikama zadnjih dvadeset godina, sve veći broj učenika s teškoćama uključen je u redovan sustav odgoja i obrazovanja. Njihovim uključivanjem omogućuje im se jednako pravo na školovanje, a njihovim vršnjacima bez teškoća pruža se mogućnost učenja o toleranciji, prihvaćanju i jednakosti. Kako bi se inkluzivna filozofija zaista implementirala u praksu, ona zahtijeva kolektivnu odgovornost svih članova društva. Prikazom nekih razmišljanja, zaključaka, rezultata i problema u istraživanjima usmjerenim na stavove prema inkluziji, ali i na evaluaciju obrazovnih postignuća učenika u inkluzivnim školama, ovaj rad ukazat će na činjenicu kako teza inkluzivnog odgoja i obrazovanja pridonosi unaprjeđivanju kvalitete odgojno-obrazovnog sustava u cijelosti.

inkluzija; prava; obrazovna politika; kvaliteta

nije evidentirano

engleski

From segregation to integration- On a way to inclusion

nije evidentirano

inclusion; right; educational policy; quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

91-102.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION

Jurčević Lozančić, Anka

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-29-8

Podaci o skupu

11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION

predavanje

11.11.2010-13.11.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija