Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke (CROSBI ID 174300)

Prilog u časopisu | stručni rad

Nedović Čabarkapa, Mirjana Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke // Ekonomski vjesnik, 1 (2010), 274-281

Podaci o odgovornosti

Nedović Čabarkapa, Mirjana

hrvatski

Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke

U ovom radu se polazi od pojma robne marke ili branda. Cilj ovoga rada je definiranje uloge robne marke sa svrhom stvaranja budućih doprinosa u okviru ovog područja, odnosno njezin utjecaj na poticanje kupovine i stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta u odnosu na ostale tržišne aktere. U ovom radu nadalje, daje se kratko teorijsko objašnjenje pojma robne marke, odnosno povijest nastanka robne marke kao i prikaz njezinih elemenata i perspektive njenog budućeg razvoja . Nadalje se objašnjava sva složenost prilikom izgradnje, odnosno stvaranja robne marke. Robna marka je nastala kao posljedica globalizacije na tržištu kao i postojanje mnogobrojnih proizvoda koji zadovoljavaju istu potrebu. Pomoću nje se pokušava napraviti diferencijacija proizvoda i pokušaj privlačenja pažnje potencijalnog potrošača da bi se on brže odlučio za kupnju brandiranog proizvoda. Gospodarski subjekti koji su uočili važnost stvaranja robne marke, njenu izgradnju i upravljanje njome, stvorit će sve preduvjete za uspješno, odnosno profitabilno poslovanje. Ovakav način promišljanja i upravljanje robnom markom predstavljaju ključ poslovnog uspjeha svakog gospodarskog subjekta i smatra se da se tržišna snaga robne marke ili branda može tretirati i kao vrijednost imovine, pa je stoga njezino proučavanje opravdano.

robna marka ; brend ; tržišna vrijednost ; elementi robne marke

nije evidentirano

engleski

Building the Competitive Advantage of a Business Entity through Brand Development

nije evidentirano

brand ; market value ; brand elements

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2010.

274-281

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost