Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole (CROSBI ID 174365)

Prilog u časopisu | stručni rad

Topolovčan, Tomislav Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole // Bjelovarski učitelj, 16 (2011), 1-2; 30-39

Podaci o odgovornosti

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole

U radu se opisuje prepoznatljivost pojedine škole pomoću njenog školskog kurikuluma. Prikazuju se neka obilježja nacionalnog, školskog i nastavnog kurikuluma kojima je moguće planirati i organizirati prepoznatljiv rad i aktivnosti pojedine škole. Prikazuje se prepoznatljivost škole u odnosu na kompetencije učitelja, njihova inicijalnog i cjeloživotnog obrazovanja. Razmatra se odnos škole prema lokalnoj zajednici te potrebe djelovanja škole u određenoj okolini, ali i integracija društvenih aktivnosti lokalne zajednice u odgojno-obrazovnom procesu u lokalnoj školi Prikazuje se uloga učenika koji zajedno s učiteljima i roditeljima pridonose prepoznatljivosti pojedine škole u užoj i široj društvenoj zajednici.

prepoznatljivost škole; nacionalni kurikulum; školski kurikulum; nastavni kurikulum

nije evidentirano

engleski

School's curriculum as recognizable features of a school

nije evidentirano

school's recognisability; national curriculum; school's curriculum; teaching curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (1-2)

2011.

30-39

objavljeno

1330-0954

2806-9617

Povezanost rada

Pedagogija