Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole (CROSBI ID 174365)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole
U radu se opisuje prepoznatljivost pojedine škole pomoću njenog školskog kurikuluma. Prikazuju se neka obilježja nacionalnog, školskog i nastavnog kurikuluma kojima je moguće planirati i organizirati prepoznatljiv rad i aktivnosti pojedine škole. Prikazuje se prepoznatljivost škole u odnosu na kompetencije učitelja, njihova inicijalnog i cjeloživotnog obrazovanja. Razmatra se odnos škole prema lokalnoj zajednici te potrebe djelovanja škole u određenoj okolini, ali i integracija društvenih aktivnosti lokalne zajednice u odgojno-obrazovnom procesu u lokalnoj školi Prikazuje se uloga učenika koji zajedno s učiteljima i roditeljima pridonose prepoznatljivosti pojedine škole u užoj i široj društvenoj zajednici.
prepoznatljivost škole; nacionalni kurikulum; školski kurikulum; nastavni kurikulum
nije evidentirano
engleski
School's curriculum as recognizable features of a school
nije evidentirano
school's recognisability; national curriculum; school's curriculum; teaching curriculum
nije evidentirano