Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima (CROSBI ID 575889)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćavar, Ana ; Pasini, Dinka
hrvatski
Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima
Cilj je učenja i ovladavanja drugim i stranim jezikom razvijanje komunikacijske jezične kompetencije. Osim lingvističke, sociolingvističke i pragmatične sastavnice ona obuhvaća i razvijanje međukulturne kompetencije. Međukulturna se kompetencija prema ZEROJ-u ostvaruje razvijanjem vještina i umijeća koje, među ostalim, obuhvaćaju sposobnost uspostavljanja odnosa između strane i vlastite kulture te preuzimanje uloge međukulturnoga posrednika. Jedan je od preduvjeta za ostvarivanje međukulturne kompetencije prevladavanje stereotipiziranih kolektivnih i individualnih obrazaca. Kako bismo saznali postoje li stereotipne predodžbe o Hrvatskoj i Hrvatima, proveli smo istraživanje među stranim studentima slavistike/kroatistike na nekim stranim sveučilištima. Svrha je istraživanja bila i utvrditi u kolikoj su mjeri stereotipine predodžbe ukorijenjene s obzirom na godine učenja hrvatskoga jezika, odnosno na vrijeme izloženosti kulturološkim sadržajima.
hrvatski kao drugi i strani jezik; međukulturna kompetencija; stereotipi; ZEROJ
nije evidentirano
engleski
Stereotypical representations and intercultural competence in the teaching of Croatian at foreign universities
nije evidentirano
Croatian as a second/foreign language; intercultural competence; stereotypes; CEFRL
nije evidentirano
Podaci o prilogu
139-139.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Halilović, Senahid
Sarajevo: Slavistički komitet Hrvatskoga filološkog društva
Podaci o skupu
Bosanskohercegovački slavistički kongres (1 : 2011)
predavanje
26.05.2011-28.05.2011
Sarajevo, Bosna i Hercegovina