Operativna istraživanja, 1.dio (CROSBI ID 744696)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Barković, Dražen Operativna istraživanja, 1.dio. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1977. 295..

Barković, Dražen

Operativna istraživanja, 1.dio

Nastavni program Ekonomskog fakulteta u Osijeku uveo je novi predmet pod nazivom Operativna istraživanja, s ciljem da podvuče neophodno ugrađivanje matematičkog instrumentarija u područje ekonomskih istraživanja. U okviru predavanja iz Operativnih istraživanja preuzete su obaveze prema matematičkim sadržajima koji su se dosad izučavali na Ekonomskom fakultetu u Osijeku a istovremeno je proširena matematička aparatura novim metodama. Ova skripta namijenjena je prvenstveno studentima Ekonomskog fakulteta u Osijeku kao pomoć u savladavanju predviđenog nastavnog programa. Sam naziv sugerira da materijal nije potpun i u tom smislu potrebne su dopune. Kod toga mislimo posebno na metode koje bi zauzele previše prostora a predviđene su nastavnim programom (mrežno programiranje, simulacija, problemi repova čekanja). U savladavanju gradiva poseban naglasak stavljen je na matematički instrumentarij. Modeli su stavljeni u drugi plan i egzemplarnog su karaktera. Oni su primjer za upotrebu metoda. Poznavanje modela daje poticaj za rješavanje praktičnih problema što samo po sebi nije dovoljno.

operativna istraživanja; linearno programiranje; teorija igara; cjelobrojno programiranje; modeli zaliha; repovi čekanja

Operational research, 1st part

operational research; linear programming; game theory; integer programming; inventory models; queueing models