Habitus, Market and Kutjevo Wine-makers: A Case Study (CROSBI ID 43920)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Čengić, Drago
engleski
Habitus, Market and Kutjevo Wine-makers: A Case Study
Suprotno prevladavajućim raspravama u ekonomskoj sociologiji i dijelu ekonomske teorije, u ovome radu htjeli smo pokazati (uz pomoć dinamičkoga koncepta tržišta i Bourdieuova poimanja habitusa i 'ekonomskoga polja') da je izgradnja tržišnih sudionika u post-socijalističkome kapitalizmu jedan složen proces, koji zatjeva duže vremensko razdoblje. Na primjeru kutjevačko-požeških vinara kao poduzetnika prve generacije u Požeštini pokazuje se da „proizvodnja i ‘samoproizvodnja’ poduzetnika“ poduzetnika podrazumijeva kompleksno i ekonomsko i društveno ponašanje svih uključenih sudionika: od lokalne države, samih vinara do središnje države i drugih relevatnih sudionika. U radu se posebno razvijene sljedeće teme: tržište, tržišni sudionik i logika njegova ponašanja ; 'predtržišni habitus', transformacija u poduzetnike-početnike i tržišno ponašanje ; ekonomski interesi i politika djelovanja u lokalnoj zajednici ; kultura, habitus i pitanje suradnje ; ekonomsko polje, međunarodne integracije i vrijeme kao razvojni resurs. Po nama, tržišna budućnost kutjevačko-požeških vinara ovisi ipak ponajviše od njihova ekonomskoga rasta, kakvoće njihova vina i međusobne suradnje kroz nove/više oblike međusobnoga umrežavanja i (samo)organiziranja.
Habitus, Kutjevo wine-makers, market, Croatia
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
153-172.
objavljeno
Podaci o knjizi
Economy in Changing Society: Consumption, Markets, Organizations and Social Policies
Maria Nawojczyk
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing
2011.
10 1-4438-2699-5