Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prilagodba koncepta NIPP-a zahtjevima srednjoškolskog obrazovanja (CROSBI ID 576023)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Poslončec-Petrić, Vesna Prilagodba koncepta NIPP-a zahtjevima srednjoškolskog obrazovanja // 3. hrvatski NIPP i INSPIRE dan i 7. savjetovanje Kartografija i geoinformacije - Program i sažetci / Lapaine, Miljenko (ur.). Zagreb: Hrvatsko kartografsko društvo, 2011. str. 41-42

Podaci o odgovornosti

Poslončec-Petrić, Vesna

hrvatski

Prilagodba koncepta NIPP-a zahtjevima srednjoškolskog obrazovanja

U srpnju 2009. godine, Vijeće NIPP-a usvojilo je Odluku o osnivanju Radne skupine za izgradnju kapaciteta NIPP-a. Osnovni cilj radne skupine je predlaganje najučinkovitijih načina za izgradnju kapaciteta NIPP-a u svrhu edukacije korisnika da prihvati koncept NIPP-a i uvede ga u radne procese. Budući da nema dovoljno informacija o zastupljenosti prostornih podataka u hrvatskom obrazovnom sustavu, ova radna skupina provodi istraživanje kojim su obuhvaćene srednjoškolske obrazovne ustanove, fakulteti te znanstveno-istraživačke institucije u Republici Hrvatskoj. U radu su dani preliminarni rezultati istraživanja provedenog među nastavnicima srednjih škola u Hrvatskoj. Cilj istraživanja kojeg Radna skupina za izgradnju kapaciteta NIPP-a provodi među nastavnicima je dobiti uvid u zastupljenost i korištenje prostornih podataka u odgojno-obrazovnom sustavu RH s posebnim naglaskom na NIPP, utvrditi zadovoljava li nastavni program moderne trendove u društvu te dobiti preporuke za poboljšanje nastave u području korištenja prostornih podataka. Za potrebe istraživanja, izrađen je on-line upitnik koji, sadrži 17 pitanja kombiniranog tipa. Upitnik je postavljen na internetskoj stranici hrvatske Državne geodetske uprave (http://www.dgu.hr) i sve srednje škole su pozvane da sudjeluju u istraživanju. Dobiveni preliminarni rezultati daju vrlo jasne preporuke koje se odnose na: potrebu za dodatnom edukacijom, jednostavnijom dostupnosti prostornih podataka i interoperabilnosti, te neophodnim povezivanjem internetskih stranica NIPP-a s nacionalnim portalima za učenje na daljinu.

NIPP; izgradnja kapaciteta; prostorni podaci u srednjoškolskom obrazovanju.

nije evidentirano

engleski

Adaptation of the NSDI concept to the secondary school education requirements

nije evidentirano

capacity building; NSDI; spatial data; secondary school education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-42.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Lapaine, Miljenko

Zagreb: Hrvatsko kartografsko društvo

Podaci o skupu

3. hrvatski NIPP i INSPIRE dan i 7. savjetovanje Kartografija i geoinformacije

predavanje

14.09.2011-16.09.2011

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Geodezija