Suradnja interesnih skupina u turističkim destinacijama (CROSBI ID 43928)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Boranić Živoder, Snježana ; Tomljenović, Renata ; Čorak, Sanda
hrvatski
Suradnja interesnih skupina u turističkim destinacijama
Složenost turističke destinacije proizlazi iz velikog broja različitih interesnih skupina koje sudjeluju u stvaranju turističkog doživljaja. Za kvalitetu turističkog proizvoda i dugoročnu konkurentnost turističke destinacije nužno je razvijati suradnju između javnog i privatnog sektora te lokalnog stanovništva, ali i poznavati obilježja suvremenih turista kako bi se ponuda što više prilagodila visoko segmentiranom turističkom tržištu. Suradnja između interesnih skupina u hrvatskim primorskim destinacijama još uvijek nije dovoljno razvijena te postoje brojna ograničenja, od kojih se najviše ističu nedostatak planske dokumentacije, nedovoljno razvijeni kanali komunikacije te različiti interesi dionika. Istraživanje je pokazalo pozitivnu korelaciju suradnje između interesnih skupina i razvijenosti planiranja u destinacijama, marketinških aktivnosti, praćenja učinkovitosti te usvajanja novih znanja. Suradnja između interesnih skupina također je pozitivno korelirana i s obilježjima boravka turista u destinaciji, odnosno s njihovim zadovoljstvom boravkom, lojalnošću i prosječnom potrošnjom. Destinacije koje razviju modele upravljanja i ostvare dobru komunikaciju i suradnju između interesnih skupina imat će bolje uvjete za postizanje uspješnog upravljanja razvojem turizma i time ostvariti dugoročan uspjeh na turističkom tržištu.
interesne skupine, suradnja, upravljanje turističkom destinacijom, turistički proizvod
nije evidentirano
engleski
Cooperation between stakeholders in tourism destinations
nije evidentirano
stakeholders, cooperation, governance in tourism destination, tourism product
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-32.
objavljeno
Podaci o knjizi
Izazovi upravljanja turizmom
Čorak, Sanda
Zagreb: Institut za turizam
2011.
978-953-6145-24-9