Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradnja interesnih skupina u turističkim destinacijama (CROSBI ID 43928)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Boranić Živoder, Snježana ; Tomljenović, Renata ; Čorak, Sanda Suradnja interesnih skupina u turističkim destinacijama // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.). Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 15-32

Podaci o odgovornosti

Boranić Živoder, Snježana ; Tomljenović, Renata ; Čorak, Sanda

hrvatski

Suradnja interesnih skupina u turističkim destinacijama

Složenost turističke destinacije proizlazi iz velikog broja različitih interesnih skupina koje sudjeluju u stvaranju turističkog doživljaja. Za kvalitetu turističkog proizvoda i dugoročnu konkurentnost turističke destinacije nužno je razvijati suradnju između javnog i privatnog sektora te lokalnog stanovništva, ali i poznavati obilježja suvremenih turista kako bi se ponuda što više prilagodila visoko segmentiranom turističkom tržištu. Suradnja između interesnih skupina u hrvatskim primorskim destinacijama još uvijek nije dovoljno razvijena te postoje brojna ograničenja, od kojih se najviše ističu nedostatak planske dokumentacije, nedovoljno razvijeni kanali komunikacije te različiti interesi dionika. Istraživanje je pokazalo pozitivnu korelaciju suradnje između interesnih skupina i razvijenosti planiranja u destinacijama, marketinških aktivnosti, praćenja učinkovitosti te usvajanja novih znanja. Suradnja između interesnih skupina također je pozitivno korelirana i s obilježjima boravka turista u destinaciji, odnosno s njihovim zadovoljstvom boravkom, lojalnošću i prosječnom potrošnjom. Destinacije koje razviju modele upravljanja i ostvare dobru komunikaciju i suradnju između interesnih skupina imat će bolje uvjete za postizanje uspješnog upravljanja razvojem turizma i time ostvariti dugoročan uspjeh na turističkom tržištu.

interesne skupine, suradnja, upravljanje turističkom destinacijom, turistički proizvod

nije evidentirano

engleski

Cooperation between stakeholders in tourism destinations

nije evidentirano

stakeholders, cooperation, governance in tourism destination, tourism product

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-32.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi upravljanja turizmom

Čorak, Sanda

Zagreb: Institut za turizam

2011.

978-953-6145-24-9

Povezanost rada

Ekonomija