Brendiranje turističke destinacije (CROSBI ID 43930)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Telišman-Košuta, Neda
hrvatski
Brendiranje turističke destinacije
Brendiranje turističke destinacije relativno je novo područje destinacijskog marketinga i tema koja danas privlači veliku pažnju akademske zajednice i praktičara u turizmu. Polazeći od brenda kao snažnog alata za identificiranje i diferenciranje destinacija, brendiranje se smatra važnim faktorom njihove konkurentnosti. Postoje, međutim, nedoumice o značenju brenda u kontekstu turističkih destinacija te bitne dileme vezane uz domete brendiranja kao marketinškog i upravljačkog mehanizma tako kompleksnih sustava kao što su turističke destinacije. Ovaj rad pruža uvid u osnovne teme, polemike i izazove brendiranja turističke destinacije danas aktualne u stručnoj i znanstvenoj literaturi.
brend, brendiranje, imidž, turistička destinacija, posjetitelji, destinacijski marketing, konkurentnost
nije evidentirano
engleski
Tourism destination branding
nije evidentirano
brand, branding, image, tourism destination, visitors, destination marke-ting, competitiveness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
57-68.
objavljeno
Podaci o knjizi
Izazovi upravljanja turizmom
Čorak, Sanda
Zagreb: Institut za turizam
2011.
978-953-6145-24-9