Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Brendiranje turističke destinacije (CROSBI ID 43930)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Telišman-Košuta, Neda Brendiranje turističke destinacije // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.). Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 57-68

Podaci o odgovornosti

Telišman-Košuta, Neda

hrvatski

Brendiranje turističke destinacije

Brendiranje turističke destinacije relativno je novo područje destinacijskog marketinga i tema koja danas privlači veliku pažnju akademske zajednice i praktičara u turizmu. Polazeći od brenda kao snažnog alata za identificiranje i diferenciranje destinacija, brendiranje se smatra važnim faktorom njihove konkurentnosti. Postoje, međutim, nedoumice o značenju brenda u kontekstu turističkih destinacija te bitne dileme vezane uz domete brendiranja kao marketinškog i upravljačkog mehanizma tako kompleksnih sustava kao što su turističke destinacije. Ovaj rad pruža uvid u osnovne teme, polemike i izazove brendiranja turističke destinacije danas aktualne u stručnoj i znanstvenoj literaturi.

brend, brendiranje, imidž, turistička destinacija, posjetitelji, destinacijski marketing, konkurentnost

nije evidentirano

engleski

Tourism destination branding

nije evidentirano

brand, branding, image, tourism destination, visitors, destination marke-ting, competitiveness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

57-68.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi upravljanja turizmom

Čorak, Sanda

Zagreb: Institut za turizam

2011.

978-953-6145-24-9

Povezanost rada

Ekonomija