Implementacija multiinteraktivnog koncepta u suvremenom nastavnom radu sa zapuštenom djecom (CROSBI ID 476602)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zloković, Jasminka
hrvatski
Implementacija multiinteraktivnog koncepta u suvremenom nastavnom radu sa zapuštenom djecom
Zbog svakodnevnog kontakta s učenicima, učitelji su potencijalno jedini izvori stalne stručne pomoći za mnogu zapuštenu djecu suočenu s mnogim teškim problemima. Ova djeca na uzorku od 989 učenika često su suočena i s problemom školskog neuspjeha kao jedne od mnogih ozbiljnih posljedica njihove zapuštenosti.
multiinteraktivni koncept; suvremeni curriculum; zapuštena; djeca
nije evidentirano
engleski
Implementation of multi-interactive concept into a modern curriculum for work with neglected children
nije evidentirano
multi-interactive concept; modern curriculum; neglected; children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
494 503-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Međunarodnog znanstvenog kolokvija u Rijeci, 25-26. Ožujka 1999.
Rijeka:
Podaci o skupu
Međunarodnog znanstvenog kolokvija u Rijeci, 25-26. Ožujka 1999.
predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Rijeka, Hrvatska