Kartografi Splita (CROSBI ID 576140)

Kljajić, Ivka ; Rajaković, Marina Cartographers of Split / Kartografi Splita // 3. hrvatski NIPP i INSPIRE dan i 7. savjetovanje Kartografija i geoinformacije Program i sažetci / Program and Abstracts / Lapaine, Miljenko (ur.). Zagreb: Hrvatsko kartografsko društvo, 2011. str. 37-38

Kljajić, Ivka ; Rajaković, Marina

Kartografi Splita

Na osnovi višegodišnjeg prikupljanja materijala objavljen je biografski leksikon Hrvatski kartografi. To je prvo djelo u povijesti hrvatske znanosti u kojem se, na jednom mjestu i prema jedinstvenom leksikografskom obrascu, donosi prikaz hrvatskih kartografa, njihovi biografski, bibliografski i kartografski podaci. U Hrvatskoj do sada nije bilo knjige u kojoj bi se na jednom mjestu sabrali podaci o hrvatskim kartografima, složeni pregledno po abecedi. Temeljitost u podacima i navođenju činjenica, informativno i pregledno, kao i opsežnost u obuhvatu autora i svih grana i polja znanstvenoga rada u kojima se pojavljuje i kartografija, glavne su odlike te knjige. U leksikonu je obrađeno oko dvije tisuće osoba, a u ovome radu su izdvojeni oni hrvatski kartografi koje možemo smatrati kartografima Splita. Neki su od njih rođeni u Splitu, neki su ondje pohađali školu i/ili bavili se kartografijom, a neki i danas ondje žive i rade.

hrvatski kartograf; biografski leksikon; Split

Cartographers of Split

Croatian cartographer; biographical lexicon; Split