Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 366407)

Ocjenski rad | diplomski rad

Božanović, Ena Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Prirode i društva / Borić, Edita (mentor); Škugor, Alma (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Božanović, Ena

Borić, Edita

Škugor, Alma

hrvatski

Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Prirode i društva

Teorijski dio definira pojmove praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi, posebno u nastavi prirode i društva. Bilo je riječi i o filozofiji odgoja i dokimološkim rješenjima u drugim zemljama. Empirijski dio odnosi se na rezultate istraživanja provođenog među 20 učitelja dvije osnovne škole. Cilj istraživanja bio je ispitati postupke i načine praćenja, vrednovanja i ocjenjivanja učitelja razredne nastave na satima Prirode i društva. Rezultati su pokazali kako učizelji nastoje koristiti različite postupke u praćenju, vrednovanju i ocjenjivanju učenika kako bi poboljšali uspjeh učenika (kontinuirane pisane i usmene provjere, upoznavanje učenika s postupcima vrednovanja i ocjenjivanja, međusobno vrednovanje učenika, javno obrazlaganje učenikova uspjeha...).

praćenje; vrednovanje; ocjenjivanje u nastavi

nije evidentirano

engleski

Monitoring, evaluation and assessment in the Natural sciences

nije evidentirano

monitoring; evaluation; assessment of teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

06.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija