Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prema novoj koncepciji razvojno-pedagoške djelatnosti škole (CROSBI ID 741268)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Staničić, Stjepan Prema novoj koncepciji razvojno-pedagoške djelatnosti škole. Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1997. 42..

Podaci o odgovornosti

Staničić, Stjepan

hrvatski

Prema novoj koncepciji razvojno-pedagoške djelatnosti škole

Od donošenja Koncepcije razvojne pedagoške službe prošlo je više od deset godina. Okolnosti u kojima stručni suradnici ostvaruju svoju ulogu bitno su izmijenjene. Zbog toga je potrebno izraditi novi dokument koji će sadržavati sve relevantne odgovore i pridonijeti da razvojna pedagoška djelatnost bude u većoj mjeri u funkciji unapređivanja odgojno-obrazovne prakse. U ovoj je brošuri izloženo nekoliko priloga koji bi mogli poslužiti efikasnijem radu na novoj koncepciji razvojne pedagoške djelatnosti i racionalizirati trud koji u to treba uložiti. Prikazan je razvoj i shvaćanje pedagoških funkcija stručnih suradnika te put koji su stručni suradnici prošli u hrvatskome školstvu oblikujući vlastitu ulogu i funkcije u skladu s razvojem pedagogijske i drugih znanosti te potrebama života i rada u školi. Izloženi su razvojni poslovi u osnovnoj i srednjoj školi, kao jedna od mogućih inventarizacija i, u neku ruku, postignuti standard područja djelovanja stručnih suradnika u školskoj praksi. Budući da na mnoga pitanja još uvijek nema valjanih odgovora, prilažen je prijedlog podsjetnika za izradu nove koncepcije.

Razvoj škole; stručni suradnici; školski pedagog; školski psiholog; defektolog

nije evidentirano

engleski

Toward the new conception of pedagogy profession in schools

nije evidentirano

school development; professional associates; pedagogue; psychologist; defectologist

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

42

1997.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija