Prema novoj koncepciji razvojno-pedagoške djelatnosti škole (CROSBI ID 741268)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Staničić, Stjepan
hrvatski
Prema novoj koncepciji razvojno-pedagoške djelatnosti škole
Od donošenja Koncepcije razvojne pedagoške službe prošlo je više od deset godina. Okolnosti u kojima stručni suradnici ostvaruju svoju ulogu bitno su izmijenjene. Zbog toga je potrebno izraditi novi dokument koji će sadržavati sve relevantne odgovore i pridonijeti da razvojna pedagoška djelatnost bude u većoj mjeri u funkciji unapređivanja odgojno-obrazovne prakse. U ovoj je brošuri izloženo nekoliko priloga koji bi mogli poslužiti efikasnijem radu na novoj koncepciji razvojne pedagoške djelatnosti i racionalizirati trud koji u to treba uložiti. Prikazan je razvoj i shvaćanje pedagoških funkcija stručnih suradnika te put koji su stručni suradnici prošli u hrvatskome školstvu oblikujući vlastitu ulogu i funkcije u skladu s razvojem pedagogijske i drugih znanosti te potrebama života i rada u školi. Izloženi su razvojni poslovi u osnovnoj i srednjoj školi, kao jedna od mogućih inventarizacija i, u neku ruku, postignuti standard područja djelovanja stručnih suradnika u školskoj praksi. Budući da na mnoga pitanja još uvijek nema valjanih odgovora, prilažen je prijedlog podsjetnika za izradu nove koncepcije.
Razvoj škole; stručni suradnici; školski pedagog; školski psiholog; defektolog
nije evidentirano
engleski
Toward the new conception of pedagogy profession in schools
nije evidentirano
school development; professional associates; pedagogue; psychologist; defectologist
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
42
1997.
nije evidentirano
objavljeno