Primjena testa filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole (CROSBI ID 366494)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Perić, Duška
Heđever, Mladen
Bonetti, Ana
hrvatski
Primjena testa filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole
Slušno procesiranje kao termin se koristi za opisivanje onoga što se dogaĎa kada ljudski mozak prepoznaje i interpretira zvukove koje čuje u okolini. Kod nekih se osoba unatoč zdravim slušnim stanicama i urednoj slušnoj osjetljivosti, pojavljuju problemi s procesiranjem informacije, točnije, javlja se Poremećaj slušnog procesiranja. Poremećaj slušnog procesiranja, definira se kao teškoća u različitim aspektima slušne percepcije: vremenskim aspektima slušanja, lokalizaciji i lateralizaciji zvukova, te spektralnom slušanju. Cilj ovog diplomskog rada je ispitati učenike prva četiri razreda osnovne škole pomoću testa filtriranih riječi, te utvrditi postoje li razlike s obzirom na dob. U tu svrhu primijenjena je baterija testova za procjenu poremećaja slušnog procesiranja, koja se sastoji od četiri subtesta: test filtriranih riječi, test govora u buci, dihotički test riječi, dihotički test rečenica. Uzorak ispitanika činilo je 436 učenika, a testiranje je provedeno u osnovnim školama u Zagrebu, Kupresu i Zadru. Rezultati istraživanja potvrĎuju postavljenu hipotezu, odnosno pokazuju da s porastom kronološke dobi raste i broj točnih odgovora.
slušno procesiranje; poremećaj slušnog procesiranja; test filtriranih riječi; kronološka dob
nije evidentirano
engleski
Application of filtered words test on students of first four grades of elementary school
nije evidentirano
auditory processing; auditory processing disorder; filtered words test; chronological age
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
12.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb