Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Slušno procesiranje kod djece s govorno- jezičnim poremećajima (CROSBI ID 576456)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vincek, Maja ; Lanc, Sanja ; Heđever, Mladen Research of Auditory Processing in Children with Speach and Language Disorders / Slušno procesiranje kod djece s govorno- jezičnim poremećajima // Čovjek i govor: Znanstveno-stručna monografija VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema / Dulčić, Adinda (ur.). Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2012. str. 407-428

Podaci o odgovornosti

Vincek, Maja ; Lanc, Sanja ; Heđever, Mladen

hrvatski

Slušno procesiranje kod djece s govorno- jezičnim poremećajima

Slušno procesiranje je termin koji se koristi za opisivanje procesa koji se događaju kada mozak prepoznaje i tumači zvukove oko nas. Prema ASHA-i (2005.) poremećaj slušnog procesiranja je definiran kao senzorički poremećaj koji pogađa slušanje, razumijevanje govora i jezika te stvara poteškoće u procesiranju auditivnih informacija. Poremećaj slušnog procesiranja je najbolje opisan kao nedostatak u neuralnom procesiranju slušnih podražaja u središnjem živčanom sustavu koji može koegzistirati, ali nije rezultat disfunkcija u ostalim osjetnim modalitetima. Prema Dawes i sur. (2008.) ovaj poremećaj je karakteriziran teškoćama u slušanju uz postojanje urednog audiograma. Taj nedostatak dolazi do izražaja u nepovoljnim okolinskim uvjetima. U školske djece taj poremećaj može biti uzrok teškoća učenja (jezika i pismenosti) te posljedično i lošeg uspjeha u školi. Cilj ovog istraživanja jest usporedba sposobnosti slušnog procesiranja djece sa i bez govorno-jezičnih poremećaja. Primijenjena je baterija od četiri subtesta (Test filtriranih riječi, Test govora u buci, Dihotički test riječi i Dihotički test rečenica) a uzorak je sačinjavalo dvadesetero djece u dobi od sedam do devet godina s dijagnozom iz spektra govorno-jezičnih poremećaja.

slušno procesiranje ; govorno – jezični poremećaj ; poremećaj slušnog procesiranja

nije evidentirano

engleski

Research of Auditory Processing in Children with Speach and Language Disorders

Slušno procesiranje je termin koji se koristi za opisivanje procesa koji se događaju kada mozak prepoznaje i tumači zvukove oko nas. Prema ASHA-i (2005.) poremećaj slušnog procesiranja je definiran kao senzorički poremećaj koji pogađa slušanje, razumijevanje govora i jezika te stvara poteškoće u procesiranju auditivnih informacija. Poremećaj slušnog procesiranja je najbolje opisan kao nedostatak u neuralnom procesiranju slušnih podražaja u središnjem živčanom sustavu koji može koegzistirati, ali nije rezultat disfunkcija u ostalim osjetnim modalitetima. Prema Dawes i sur. (2008.) ovaj poremećaj je karakteriziran teškoćama u slušanju uz postojanje urednog audiograma. Taj nedostatak dolazi do izražaja u nepovoljnim okolinskim uvjetima. U školske djece taj poremećaj može biti uzrok teškoća učenja (jezika i pismenosti) te posljedično i lošeg uspjeha u školi. Cilj ovog istraživanja jest usporedba sposobnosti slušnog procesiranja djece sa i bez govorno-jezičnih poremećaja. Primijenjena je baterija od četiri subtesta (Test filtriranih riječi, Test govora u buci, Dihotički test riječi i Dihotički test rečenica) a uzorak je sačinjavalo dvadesetero djece u dobi od sedam do devet godina s dijagnozom iz spektra govorno-jezičnih poremećaja.

auditory processing ; speech and language disorders ; auditory processing disorder

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

407-428.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Čovjek i govor: Znanstveno-stručna monografija VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema

Dulčić, Adinda

Zagreb: Poliklinika SUVAG

978-953-95195-8-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Logopedija