Prisutnost koncepta CRM-a u poslovanju trgovačkih društava za zaštitu na radu i mogućnosti njegovog sustavnog uvođenja (CROSBI ID 366560)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Mance, Ivan
Fabac, Robert
hrvatski
Prisutnost koncepta CRM-a u poslovanju trgovačkih društava za zaštitu na radu i mogućnosti njegovog sustavnog uvođenja
U radu se istražuju trgovačka društva za zaštitu na radu te njihov svakodnevni rad u smislu korištenja novih alata za potporu poslovanju. Provodi se anketno istraživanje trgovačkih društava za zaštitu na radu te njihova upotreba elemenata CRM-a u svakodnevnim aktivnostima. U istraživanju se analizira njihovo opće poznavanje CRM koncepta i područja informacijskih tehnologija. Anketno istraživanje se obrađuje statističkim pmetodama, a na temelju čega se definiraju najzastupljeniji i najznačajniji elementi CRM-a koje trgovačka društva za zaštitu na radu koriste u svakodnevnom radu. Uz pomoć tako definiranih elemenata CRM-a predlažu se najzastupljenije prakse CRM-a. Prakse se obrađuju metodama višekriterijskog odlučivanja, a kako bi se odabrala najbolja praksa koja je u konačnici poslužila kao temelj za izgradnju modela CRM-a primjenjivog u trgovačkim društvima za zaštitu na radu. Modeliranje CRM-a odrađeno je uz pomoć metoda projektiranja odnosno dizajniranja organizacija, opće teorije sustava te sustavskom dinamikom, a čime je dobiven model CRM-a primjenjiv u trgovačkim društvima za zaštitu na radu.
Zaštita na radu; Projektiranje organizacija; Metode višekriterijskog odlučivanja; Modeliranje; Opća teorija sustava
nije evidentirano
engleski
The presence of the CRM concept in the business of occupational safety companies and the possibility of it’s systematic introduction
nije evidentirano
Safety at work; Designing of the organization; Multicriteria decision making; Modeling; System approach
nije evidentirano
Podaci o izdanju
155
12.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin