Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje kulture odgojno-obrazovne ustanove (CROSBI ID 8444)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Vujičić, Lidija Istraživanje kulture odgojno-obrazovne ustanove / Researching the Culture of Education Institutions. Zagreb: Mali profesor ; Sveučilište u Rijeci, 2011

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Istraživanje kulture odgojno-obrazovne ustanove

Radi se o suvremenoj temi koja u posljednjem desetljeću predstavlja prijepor za mnoga znanstvenike koji pokušavaju objasniti sintagmu kulture kvalitete kao temeljne pretpostavke na kojoj se ostvaruje funkcioniranje organizacije ili ustanove kao okvira ili reprezenta institucijskoga društvenoga konteksta. U tom smislu interesantna su polazišta autorice teksta jer problem kulture razmatra s najmanje dva specifična motrišta. Tu se prije svega misli na razvojno područje na koje se u tekstu posebno stavlja naglasak i njemu komplementarnu ustanovu (rano djetinjstvo i predškolske ustanove). S druge strane, vrijedno je istaknuti odabranu metodološku struktura teksta u kojoj se autorica ne zaustavlja na deskripciji fenomena o kojem piše, nego ga odabranim istraživačkim pristupom argumentira, upotpunjuje i zaokružuje u novu kvalitetu.

akcijsko istraživanje; istraživanje kulture; kultura odgojno-obrazovne ustanove; suradničko učenje; umrežena zajednica; vođenje; zajednica koja uči

nije evidentirano

engleski

Researching the Culture of Education Institutions

Radi se o suvremenoj temi koja u posljednjem desetljeću predstavlja prijepor za mnoga znanstvenike koji pokušavaju objasniti sintagmu kulture kvalitete kao temeljne pretpostavke na kojoj se ostvaruje funkcioniranje organizacije ili ustanove kao okvira ili reprezenta institucijskoga društvenoga konteksta. U tom smislu interesantna su polazišta autorice teksta jer problem kulture razmatra s najmanje dva specifična motrišta. Tu se prije svega misli na razvojno područje na koje se u tekstu posebno stavlja naglasak i njemu komplementarnu ustanovu (rano djetinjstvo i predškolske ustanove). S druge strane, vrijedno je istaknuti odabranu metodološku struktura teksta u kojoj se autorica ne zaustavlja na deskripciji fenomena o kojem piše, nego ga odabranim istraživačkim pristupom argumentira, upotpunjuje i zaokružuje u novu kvalitetu.

action research; researching culture; the culture of an educational institution; cooperative learning; networked community; leadership; learning community

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Mali profesor ; Sveučilište u Rijeci

2011.

978-953-7806-00-2

193

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija