Istraživanje kulture odgojno-obrazovne ustanove (CROSBI ID 8444)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija
hrvatski
Istraživanje kulture odgojno-obrazovne ustanove
Radi se o suvremenoj temi koja u posljednjem desetljeću predstavlja prijepor za mnoga znanstvenike koji pokušavaju objasniti sintagmu kulture kvalitete kao temeljne pretpostavke na kojoj se ostvaruje funkcioniranje organizacije ili ustanove kao okvira ili reprezenta institucijskoga društvenoga konteksta. U tom smislu interesantna su polazišta autorice teksta jer problem kulture razmatra s najmanje dva specifična motrišta. Tu se prije svega misli na razvojno područje na koje se u tekstu posebno stavlja naglasak i njemu komplementarnu ustanovu (rano djetinjstvo i predškolske ustanove). S druge strane, vrijedno je istaknuti odabranu metodološku struktura teksta u kojoj se autorica ne zaustavlja na deskripciji fenomena o kojem piše, nego ga odabranim istraživačkim pristupom argumentira, upotpunjuje i zaokružuje u novu kvalitetu.
akcijsko istraživanje; istraživanje kulture; kultura odgojno-obrazovne ustanove; suradničko učenje; umrežena zajednica; vođenje; zajednica koja uči
nije evidentirano
engleski
Researching the Culture of Education Institutions
Radi se o suvremenoj temi koja u posljednjem desetljeću predstavlja prijepor za mnoga znanstvenike koji pokušavaju objasniti sintagmu kulture kvalitete kao temeljne pretpostavke na kojoj se ostvaruje funkcioniranje organizacije ili ustanove kao okvira ili reprezenta institucijskoga društvenoga konteksta. U tom smislu interesantna su polazišta autorice teksta jer problem kulture razmatra s najmanje dva specifična motrišta. Tu se prije svega misli na razvojno područje na koje se u tekstu posebno stavlja naglasak i njemu komplementarnu ustanovu (rano djetinjstvo i predškolske ustanove). S druge strane, vrijedno je istaknuti odabranu metodološku struktura teksta u kojoj se autorica ne zaustavlja na deskripciji fenomena o kojem piše, nego ga odabranim istraživačkim pristupom argumentira, upotpunjuje i zaokružuje u novu kvalitetu.
action research; researching culture; the culture of an educational institution; cooperative learning; networked community; leadership; learning community
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Mali profesor ; Sveučilište u Rijeci
2011.
978-953-7806-00-2
193
objavljeno