Razvojne faze djeteta i obrazovna postignuća u Montessori pedagogiji (CROSBI ID 44017)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Rajić, Višnja
hrvatski
Razvojne faze djeteta i obrazovna postignuća u Montessori pedagogiji
Maria Montessori reformski je pedagog s početka prošlog stoljeća, no njena pedagoška koncepcija suvremena je i danas. Montessori pedagogija za cilj ima razvoj neovisnosti i samostalnosti djeteta koji se postižu radom i slobodom, a njen pristup obrazovanju opisuje se kao obrazovanje za život. Maria Montessori podijelila je djetetov razvoj u četiri faze koje započinju rođenjem djeteta, a završavaju nakon 24. godine. Odgojna i obrazovna postignuća djeteta tijekom ovih faza osiguravaju razvoj mladog čovjeka ekonomski neovisnog, produktivnog i potrebitog u društvu. Čovjeka koji djeluje za svoju dobrobit kao i dobrobit drugih i koji razumije kako za razvoj društva obrazovanje traje cijeli život.
Montessori pedagogija, razvojne faze, obrazovna postignuća,
nije evidentirano
engleski
The development phases of the child and educational achievements in Montessori pedagogy
nije evidentirano
Montessori method, stages of development, educationall outcomes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
155-165.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma
Ivon, Hicela, Krogo, Ligija, Mendeš, Branimir
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije
2011.
978-953-56834-0-7