Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvojne faze djeteta i obrazovna postignuća u Montessori pedagogiji (CROSBI ID 44017)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Rajić, Višnja Razvojne faze djeteta i obrazovna postignuća u Montessori pedagogiji // Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma / Ivon, Hicela, Krogo, Ligija, Mendeš, Branimir (ur.). Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 155-165

Podaci o odgovornosti

Rajić, Višnja

hrvatski

Razvojne faze djeteta i obrazovna postignuća u Montessori pedagogiji

Maria Montessori reformski je pedagog s početka prošlog stoljeća, no njena pedagoška koncepcija suvremena je i danas. Montessori pedagogija za cilj ima razvoj neovisnosti i samostalnosti djeteta koji se postižu radom i slobodom, a njen pristup obrazovanju opisuje se kao obrazovanje za život. Maria Montessori podijelila je djetetov razvoj u četiri faze koje započinju rođenjem djeteta, a završavaju nakon 24. godine. Odgojna i obrazovna postignuća djeteta tijekom ovih faza osiguravaju razvoj mladog čovjeka ekonomski neovisnog, produktivnog i potrebitog u društvu. Čovjeka koji djeluje za svoju dobrobit kao i dobrobit drugih i koji razumije kako za razvoj društva obrazovanje traje cijeli život.

Montessori pedagogija, razvojne faze, obrazovna postignuća,

nije evidentirano

engleski

The development phases of the child and educational achievements in Montessori pedagogy

nije evidentirano

Montessori method, stages of development, educationall outcomes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

155-165.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma

Ivon, Hicela, Krogo, Ligija, Mendeš, Branimir

Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije

2011.

978-953-56834-0-7

Povezanost rada

Pedagogija